Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prijsje gewonnen...
Misschien dat ik 'm toch maar ff hou :oops: ; vind het ook zo ondankbaar staan om 'm meteen te verpatsen Big Grin

[size=9px](Bovendien is íe over een jaar nog steeds zo'n 35 mille waard Confusedhock: )[/size]
Antwoord
Divadi schreef:Misschien dat ik 'm toch maar ff hou :oops: ; vind het ook zo ondankbaar staan om 'm meteen te verpatsen Big Grin

[size=9px](Bovendien is íe over een jaar nog steeds zo'n 35 mille waard Confusedhock: )[/size]

Godver de godver... :evil:
Antwoord
Wat?
Antwoord
lj_dekker schreef:Godver de godver... :evil:

Divadi schreef:Wat?

hij wel en wij niet ... Sad Sad :!: :!: Big Grin Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:
lj_dekker schreef:Godver de godver... :evil:

Divadi schreef:Wat?

hij wel en wij niet ... Sad Sad :!: :!: Big Grin Big Grin

Inderdaad.. :twisted: Big Grin
Antwoord
ach,
gun ik Dick wel Big Grin Big Grin
eindelijk eens iemand die ik ken die een knappe prijs wint :lol: :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
en zo is t PP! Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Thanx men :wink: !
Antwoord
Alhoewel ik natuurlijk wel stinkend jaloers ben, heb ik liever dat een Volvo-loving-RR-driving-redneck ( :wink: ) als Dick 'm wint dan weet-ik-veel-wie.

Alleen dat 'ik hou 'm denk ik toch maar even' is dan weer een beetje jammer (maar zou ik stiekem zelf denk ik ook doen...... :oops: )

Anywayzzzz: nogmaals gefeliciteerd en ik wil natuurlijk wel foto;s van jou met dat ding totaan de voorruit in de prut zien............kan je RR m er weer uit trekken........... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
De range Rover heb ik i.v.m. een gebroken achteras en in afwachting van de RAV zojuist geschorst :oops: ; kan ik 'm mooi een beetje klaarmaken terwijl ik de RAV rijd :lol:

Maar die prut-foto krijg je evengoed :badgrin: !
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)