Berichten: 112
Topics: 2
Lid sinds: Jul 2006
Nee,
de 244 GLE (zilver) komt net als de de rode 244 GL bij Sito Classics
vandaan. (Enschede)
aardige mensen daar trouwens.
Heb mijn werk daar in de buurt, dus ben daar geregeld.
bijde auto's waren eigenlijk opknappers, en met de GLE ben ik nog bezig.
Deze is nog niet belasting vrij, dus dat heeft de tijd.
Maar dat motortje heeft potentie, direct na de start wil hij al graag toeren maken en loopt supper stil!
Ondanks dat hij 6 jaar in opslag stond.
Heb de BW-55 automaat vervangen door een AW-71L (lock up) uit
een volvo 740.
olvo 244 gl 1980 lpg m47 B200k<br />Volvo 244 gle 1982 lpg Aw71L B23E<br />Volvo 740 gl 1987 lpg AW71L B230k<br />volvo 740 gle 1991 16 valve M46 B234F
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Oh ja, had ik natuurlijk ook aan je kenteken kunnen zien.....stom.
Ik vroeg het omdat ik een aantal maanden geleden mijn '82er 244 GLE (zelfde kleur) via Odink heb verkocht. Mooie auto en de wat mij betreft het mooiste geluid! (Zelfs mooier dan de 264).
Succes met de klusjes!
Groeten, Sander
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
laatst stuk over de snelweg en 80 km wegen gereden (2 keer 105 km snelweg, 4 keer 25 km 80 weg), zo tussen de 105 en 115 op de teller het grootste stuk (snelweg).
bij dezelfde tankstation en zelfde tankzuil, binnen 2 dagen getankt, verbruik was 7 liter op 100!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Tijdens onze vakantie in Engeland, 2000 kilometer zonder caravan, zat ik ongeveer op 1:11. Links rijden is dus duidelijk een stuk zuiniger, dus dat ga ik hier ook doen...
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
geestschrijver schreef:Tijdens onze vakantie in Engeland, 2000 kilometer zonder caravan, zat ik ongeveer op 1:11. Links rijden is dus duidelijk een stuk zuiniger, dus dat ga ik hier ook doen...
Moet je doen! hoef je waarschijnlijk morgen al helemaal niet meer te tanken....
[size=9px](lekker he , links rijden)[/size]
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Ik hoefde morgen toch al niet te tanken, dus daar zit het voordeel dan weer niet...
Berichten: 28
Topics: 5
Lid sinds: Feb 2006
Pfff,
hier in Thailand rijden we ook links, en haal met moeite 1:7...
B230F met een oude 1ste generatie LPG installatie...
Verbruik op benzine net evenveel maar heb wel een stevige dot meer power (LH 2.2) en rij bijgevolg een stevige dot sneller
Maar wat loop ik nou toch te zeuren met LPG aan 0.2 Euro/liter :lol:
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Kan je nagaan hoeveel je zou verbruiken als je rechts zou rijden...
Berichten: 516
Topics: 30
Lid sinds: Apr 2005
deusjevo schreef:Mijn GLT: 1 op 7,5 gemiddeld, half om half stad/snelweg.... 
Foutje of niet..... :?:
Heb vandaag nog even geklokt en gerekend.
Verbruik is nu 1 op 11,3 voor m'n (bijna ex) Sedannetje.
Wel alleen snelwegkilometers met een snelheid tussen de 100 en 120 km/u.
Toch netjes :!:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Zou je 'm wel wegdoen dan? Als je zo doorgaat zit je eind volgend jaar rond de 1 op 15...