Topics: 49
Fijne vakantie, Ruud! 8)
Hoe is het weer daar? Wij denken er ook nog steeds over om die kant op te gaan......
Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 38
He Sander,
We hebben heel goed weer gehad, zonnig, 28 graden de afgelopen twee weken. De laatste twee dagen wat regen, soms zelfs veel regen, maar niet zoveel als bij jullie :o
Echt een keer de moeite waard om te doen hoor! Misschien volgend jaar met het VROM?
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Terug thuis,
3.333 km gereden
verbruik 1 op 10,139
geen problemen gehad met de koeling
geen olieverbruik
mistlampen voor werken niet meer
rugleuning bestuurderstoel is gescheurd in de naad
TomTom navigatie (710) heeft ons goed door Zweden en Noorwegen geloodsd, het weghalen en weer opplakken van het "grijpgrageding" is eigenlijk het enigste echte nadeel t.o.v. de HU 1205 die ik in mijn S70 heb.
O ja en zo'n TomTom werkt niet in tunnels, vervelend als je net na een tunnel van richting moet veranderen. Dit probleem kent een HU1205 ook niet.
Leuk aan een TomTom is dat hij de snelheid aangeeft die je rijdt. Mijn top was 169 km/h in Duitsland
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 52
ruuds70 schreef:het weghalen en weer opplakken van het "grijpgrageding" is eigenlijk het enigste echte nadeel
Welkom terug. Bestel zo'n Brodit-houdertje: ziet er een stuk beter uit en je kunt 'm er nog steeds uithalen als je wilt...
Maar inderdaad ideaal, zo'n TomTom... John Cleese heeft ons perfect door Engeland geloodst...
Topics: 20
geestschrijver schreef:ruuds70 schreef:het weghalen en weer opplakken van het "grijpgrageding" is eigenlijk het enigste echte nadeel
Welkom terug. Bestel zo'n Brodit-houdertje: ziet er een stuk beter uit en je kunt 'm er nog steeds uithalen als je wilt...
![[Afbeelding: tt1.JPG]](http://geestschrijver.nl/245/tt1.JPG)
Maar inderdaad ideaal, zo'n TomTom... John Cleese heeft ons perfect door Engeland geloodst...
Een foto van de Brodit van opzij...
Is het overwegen waard, dat Brodit houdertje. Waar zijn deze te koop?
BTW, verhaaltje staat op mijn pagina:
http://www.geocities.com/r_schols/miniweblogsp
en nog wat foto's geplaatst in mijn album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FGWEY4YY
groetjes
Ruud
Topics: 52
Ik heb de houdertjes op
http://www.gpsplaza.nl besteld.
bedankt voor het adres,
de mijne had ik zo gemonteerd:
groetjes
Ruud
en jawel hoor we gaan weer verder met het lijstje kaduuk:
lampje stoelverwarmingknop bestuurder werkt niet meer,
rechterachterraamknop bij de bestuurder hapert, wil niet meer zomaar dicht.
en de stroomgebruikers in de achterklep en de spiegelverwarming laten de laadcontrolelamp lichtjes opgloeien tijden het rijden
enne
wat rijdt dit ding toch zaligmakend met 140 op de klok, (134 volgens TomTom) op de snelweg, linkerbaan. Gewoon gekweldig, weinig motorgeluid en dat heerelijke gesuis rond de m a j e s t u e u z e koets. (Ik rij zelfs een stuk om, dan geniet ik langer!!!)
groetjes
Ruud
Afgelopen week-end heeft Principessa ook Parijs gezien en dat vond ze prima! Heb ondertussen alweer ruim 8.000 km op de nieuwe km teller staan.
groetjes
Ruud