Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
effe kennismaken
nee,lucht je hart maar
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Dacht ik dat we net leuk Rob aan het stangen waren, haak je af........beetje jammer............. :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
MP schreef:Okee okee... ik biecht op.... ik heb een nieuwerwetse radio in mijn 240.....
(maar voor de rest is ie min of meer fabrieksstandaard)
Nee effe zonder gekheid. Omdat een 200 zolang is geproduceerd en in bijzonder veel uitvoeringen is geleverd, maakt dit aspect het juist interessant.
Persoonlijke afwijking is om ieder bouwjaar en uitvoering te kunnen spotten.

Dus dan doen 'incorrecte' afbreuk aan mijn genot, so to say.

Maurice,

Welke velgen passen er dan onder een Super Polar?
Vanwege de zwarte trim, moeten de Virgo's kunnen...
Of moet de Super Polar juist zijn originele (ik weet niet hoe ze heten) behouden vanwege ook zijn wat chiquere uitstraling?
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
Precies! De originele Scorpiussen. Passen helemaal bij het model en de uitstraling. In het uiterste geval kunnen de winterbanden dan op Virgo's, maar liever nog gewoon op stalen velgen.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Damn, Maurice......heb het allemaal goed doorgelezen en ben het geloof ik op elk punt met je eens..............EN ik heb zelfs een originele radio voor de 260 gekocht. Helaas geen Top Executive (wegens volstrekt onvindbaar), maar toch.

En Rob, ik blijf het nog steeds jammer vinden dat je Virgo's onder je SP hebt gezet. Niet omdat ze niet mooi zijn (misschien zelfs wel mooier dan de Scorpiussen), maar omdat ze er niet onder horen. Maar misschien ben ik ook wel niet goed wijs. MAar dan ben ik gelukkig niet (meer) de enige...... :lol: :lol: :lol:

Hmmm, Sander geeft al antwoord op mijn vraag...
Ik had natuurlijk eerst het draadje moeten uitlezen!
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
sjiekdoenerij voor die italianen, ja, die houden van frutsels en fratsels, die velgen hebben geen enkel volvo-stijlkenmerk, de virgo's wel
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
He, wat maak je me nou, Mado! Overloper! :lol:

Heren, ik ga slapen.....tot later.

Groeten!
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Dacht ik dat we net leuk Rob aan het stangen waren, haak je af........beetje jammer.............

Joh, ik dacht dat ik jullie aan het stangen was!
Antwoord
mado schreef:sjiekdoenerij voor die italianen, ja, die houden van frutsels en fratsels, die velgen hebben geen enkel volvo-stijlkenmerk, de virgo's wel

Die Scorpio's zitten toch ook gewoon op Zweedse modellen? De SE, kan dat?
Antwoord
ik wist effe niet wat scorpiussen waren.de originele op de superpolar dus.IK heb die altijd al een beetje als niet origineel Volvo gezien en vind in dit geval dus virgo zeker mooier
45 1993,v70 awd 97
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo effe voorstellen! Eefkes 2 3.038 5 March 2017, 08:10
Laatste bericht: Volvo240
  Nieuwe volvo rijder! effe voorstellen G00$e 5 3.710 7 February 2014, 13:26
Laatste bericht: Estoque
  effe voorstellen stoffel 13 9.755 17 October 2005, 18:54
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)