Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aanraders Ebay/Marktplaats enz. Deel IX
deusjevo schreef:
MP schreef:Grappig: blauwe stoelen in een verder bruin interieur....
Ziet er wel aardig ui... de verkoper komt alleen niet zo geweldig over, als ik dat zo lees.
Het lijkt mij dat het interieur origineel beige hoort te zijn?
Of had Volvo zo'n slechte smaak vroeger :?:

Hmmm... Volvo alleen? Wie had er in de Seventies dan een goede smaak???
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
nico_v schreef:
Erik265 schreef:
Citaat:Hoort er bij mij ook op te zitten, maar ik hoor niks. Waar zit dat irritantje zoemertje?
Citaat:In mijn 265 zit hij onder het dashboard bij de stuurstang in de buurt. Het is een cylindervormig gevalletje. Ik heb het stekkertje er uit getrokken omdat ik het nogal irritant vond worden, maar kan hem zo weer aansluiten Smile

Zit dat links van de stuurstang met 5 stekkertjes eraan?
Als ik het me goed herinner zat hij inderdaad iets links van de stuurstang. Het aantal stekkertjes weet ik even niet meer, ik kan er morgen wel even een foto van maken anders?

Dat zou ik zeer op prijs stellen, Nico. Alvast bedankt.
1980 GL Diesel (USA)
Ik heb 'm zien staan, die oranje, ergens in Twello, een maand of twee geleden. Alleen maar in het voorbijgaan, dus ik kan er verder niets over zeggen, maar het is een leuk ding.
MP schreef:de verkoper komt alleen niet zo geweldig over, als ik dat zo lees.
nee, dus geen zaken mee doen!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
henqui schreef:
Peter Timmer schreef:Ik blijf het een mooie bak voor een mooie prijs vinden.
hij is vanmorgen verkocht ... :-(

toch jammer Cry
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
jos schreef:http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/sch...D&df=1&fta=

Als een nieuwe APK geen probleem oplevert waarom laat ie 'm dan ZELF niet even keuren !?? :?

Hij heeft hem nu zelf laten keuren maar nou is ie 300 euro duurder. Helemaal probleemloos zal de keuring dus wel niet geweest zijn Big Grin

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/vol...&df=1&fta=
Ik zou zelf eerder een auto van 1800 euro met apk kopen dan een van 1500 euro zonder. Lijkt me geen al te hoge prijs, ook. Waarom zo negatief?
Dit zegt Hoet vanmorgen. Komt nog BTW op.

Citaat:Beste Arie-Jan,

Dank voor uw bezoek aan onze website en uw belangstelling voor onze producten.
Betreffende uw aanvraag voor informatie over de onderstaande turbo kunnen wij u het volgende mededelen.

Merk : VOLVO
Model : 245
Bouwjaar : 1987
Type Motor : 2.1L
bestelnummer : 465115-0001

Ruilprijs* : 698,- euro
Levertijd** : geen voorraad
Prijs en levertijd zijn gebaseerd op het bestelnummer wilt u deze voor u gaat bestellen nog met uw turbo controleren.

De prijs die wij u aanbieden is onze ruilprijs bij levering vanuit voorraad. Hierbij levert u de oude turbo bij ons in en krijgt u van ons een ruil/nieuwe turbo geleverd, ongeacht de schade aan uw turbo. Wat wij u ook kunnen aanbieden is dat u de turbo bij ons aanlevert, zodat wij u een vrijblijvende prijsopgaaf kunnen doen van revisie van de eigen unit. De prijs is afhankelijk van de schade aan de turbo en begint rond de euro 325,-* voor een 'kleine' revisie.

Een 'kleine' revisie bestaat onder andere uit het vervangen van de radiaal- en axiaallagers, o-ringen en opnieuw balanceren van het draaiend gedeelte en worden het turbinehuis en compressorhuis als ze nog te gebruiken zijn schoongemaakt. Levert u de turbo bij ons aan dan kunnen we van tevoren vaststellen of er meer schade is en u een vrijblijvende prijsopgaaf doen.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland b.v.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
geestschrijver schreef:Waarom zo negatief?

Omdat ie in de advertentie vermeldde dat de APK geen probleem was, waaruit ik afleid dat je dus voor een bedrag van 35-50 euro klaar zou moeten zijn.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diver...&df=1&fta=

Voor mensen die van een sportief geluid houden Big Grin

Hoe je deze einddemper onder een 240 gemonteerd krijgt is mij trouwens een raadsel :o

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ebay/marktplaats enz> deel XVIII.. p245 2.481 1.720.054 24 September 2025, 14:22
Laatste bericht: Volvo240
  Afraders Ebay / Marktplaats Harry 1.371 860.384 3 April 2023, 20:43
Laatste bericht: Kogelman
  Bijzondere/vreemde/grappige advertenties op Marktplaats/Ebay etc. jos245 1.564 1.105.531 22 November 2021, 10:45
Laatste bericht: Rob
  Marktplaats... st€€ds commercieler Dopski 7 11.232 14 February 2016, 15:34
Laatste bericht: Dopski
  144 op Marktplaats simplicity 1 3.538 1 July 2013, 12:46
Laatste bericht: Dopski
  Ebay/marktplaats enz> deel XVI.. TheSaint77 637 282.963 15 August 2009, 21:03
Laatste bericht: Bazis
  Ebay/marktplaats enz> deel XV..and still counting.. TheSaint77 482 258.490 8 December 2008, 21:19
Laatste bericht: TheSaint77
  PP's 740 Turbo op eBay PP! 8 8.716 20 March 2008, 01:12
Laatste bericht: Jelmar
  Ebay/marktplaats enz> deel XIV inmiddels PP! 271 150.390 23 January 2008, 14:27
Laatste bericht: TheSaint77
  20 pk extra voor 5,50 euro? Gezien op EBAY 240 GLT Aut 4 5.802 3 November 2007, 12:13
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)