Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
henqui ook aan de 265?? nee...een sPolar en een 740 16V!
beetje laat LJ 8) , hij is bijna alweer terug :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Die was voor mezelf Big Grin
Antwoord
Sorry LJ!

De kogel is door de kerk!

Ik heb de Super Polar gekocht van favroom. Een 1991-er, donkergrijs. Foto's volgen.

Wel mooi: ik kwam de straat in en er stonden vier 240's en een 940!

Moeten wel de nodige dingen aan gebeuren maar dat maakt het natuurlijk leuk. Enige minpunt (op de slechte lak na) is de roest achter het stripje op de achterbumper. Door het voortdurend wegsijpelen van regenwater tussen het stripje en de carrosserie door zijn er gaatjes in geroest. Voor het mooie moet je daar wat gaan lassen. Ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken. Vooralsnog is het geld weer even op.

Een nieuw rubber op de klep helpt ook: daar blijft het regenwater mooi in staan.

De 244 Turbo gaat daarom niet de verkoop in, helaas voor LJ en nog een paar anderen. Mijn blauwe Polar Estate daarentegen wel! Hij ziet er nu prachtig uit! Ik verkoop hem met apk voor 2500 euro. Als iemand een koper weet...:-)

Jongens, bedankt voor de door jullie getoonde belangstelling in mijn avontuur!

Trouwens, weet iemand waar Ticcie is gebleven?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Gefeliciteerd Henk,

Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan. Toch nog 2 auto's voor de deur. (Tijdelijk 3)

Ben benieuwd naar de foto's. Waarom was de auto eigenlijk te koop.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Gefeliciteerd met je Super Polar! Groot gelijk dat jeje turbo houdt (en mocht je nog es een andere turbo tegenkomen en een ongeveer dezelfde prijsklasse.. Big Grin ).
Antwoord
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

leuk dat er wat werk aanzit, je zou anders nog in de verleiding komen je te gaan vervelen Tongue
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Bedankt! Reden van verkoop: Ferdinand (favroom) had zelf twee superpolari...eentje met mooie lak :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
te gek,leuke dag dus.Ik heb de v70 awd van de 780 meneer gekocht en als ik de 780 die ik zou willen echt wil laat die meneer hem desnoods een half jaar voor mij staan. De auto oogt ondanks de 300.000 km erg fris.Interieur is hartstikke nieuw en hij is netjes nieuw gespoten.Hij rijdt en voelt strak, stoel voelt nieuw.Stoelen hebben zes elektrische verstelmogelijkheden.Heeel veel auto
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Benieuwd naar de foto's, Henqui. Is hij echt donkergrijs?
Antwoord
Hier alvast wat fotootjes van de advertentie
[Afbeelding: henquisp1es5.jpg]
[Afbeelding: henquisp2nt5.jpg]
[Afbeelding: henquisp3iu8.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)