Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Divadi's (wan)smaak
Ja, dat kan wel flink oplopen inderdaad.Een vriend van mij is een aantal keren met zijn quattroporte bij Franco auto geweest, waren inderdaad gepeperde rekeningen.Maar zal dat met zo'n cosworth ook niet het geval zijn.Lijkt me ook geen standaardwerk
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
een Cosworth blijft een ford dus dat is
kwa onderdelen niet zo duur, maar je bent er wel iedere week,
bij de garage.

ik ken mensen die auto's showroom klaar maken
en ik geloof hun.
Er is niks erger dan een ford.
komen al roestend van de trailer.

zelfs Fiat is beter tegenwoordig..
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Die Cosworth zou nièt voor woon-werk ingezet worden natuurlijk! Die Alfa kwam ff tussendoor omdat de Stinca van de zaak het begaf en er geen opvolger voor kwam. Ik ben het trouwens niet helemaal eens met dat 'gedateerd' en zo; ik vind het wel een tijdloos een model, maar ja, het zal die 'smaak-discussie' wel weer zijn :roll: ...

Door die Alfa ben ik nu wel genoodzaakt tot iets 'minders' voor erbij :lol: ...
Antwoord
sorry Dick, Alfisti als ik ben vind ik een 164 helemaal nix, doe dan een 75, 90 oid. Tongue Tongue maar als het je blij maakt...... 8) :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Ben ik wel een beetje met je eens maar woon - werk (220 km/dag) in een èchte Alfa, lijkt me niet zo handig en dan is dit wel een prettig alternatief; rijdt 'super' :wink:
Antwoord
PP schreef:sorry Dick, Alfisti als ik ben vind ik een 164 helemaal nix, doe dan een 75, 90 oid. Tongue Tongue maar als het je blij maakt...... 8) :lol: :lol:

75..de laatste ECHTE Alfa!!

[Afbeelding: AlfaRomeo75_300.jpg]
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Oeh, nog een turbo ook Tongue !

Ook een mooie tijdmachine 8)
Antwoord
ik zeg: inruilen die 164!! :lol: :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Nee dank je; misschien d'r bij maar zeker niet i.p.v. (beetje zonde 220 km/dag mee te gaan rijden)...
Antwoord
Tja, zo'n 75....
Kweenie hoor maar een vriend heeft een 75 3.0 V6 gehad.
Als hij reed reed hij als een trein maar hij reed vaker niet dan wel. (huhh, klopt deze zin nog wel...)

Boordcomputer die elke keer volledig op hol sloeg en vervolgens de accu leeg trok op ÃÂÃÂn of andere manier.
Roesten deed hij als een echte Alfa, hing aan elkaar van plamuur en polyester matjes.
De 75 uit de link ziet er overigens goed uit met bijna 90.000 km.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)