Berichten: 516
Topics: 30
Lid sinds: Apr 2005
Jelmar schreef:hmm mijn reactie is verwijderd...
ik had al zoiets verwacht...
:?: :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
zal mijn steentje ff bij dragen.
het kan die 600 pk.
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
jelmar
neem 1 ding van mij aan.
laat de mensen in hun waarde.
sommige denken nu eenmaal anders dan andere.
en das weer het leuke van dit forum.
ieder heeft zijn mening en mag dat schrijven.
ik heb me er bewust niet met deze topic bemoeit.
maar wel in de gaten gehouden.
je komt er toch niet uit , het blijft welles nietes.
wij weten beter , toch??? :lol: :lol: :lol: :lol:
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
Zo is het Kaasie, enne... ik laat me graag overtuigen van mijn ongelijk.
Een keer rijden met een 650pk+ (inmiddels 1000+pk als ik het goed heb begrepen) 240 en dan ga ik wel in een M5 V10 (500pk) o.i.d. Op een zondag morgen rondje ijselmeer doen. :wink: :lol: :lol:
[size=9px](nu nog een m5 regelen) :-k[/size]
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
Kaasie heeft gelijk, ieder zn opvattingen, en aangezien ik nooit in een 240 met 500+ pk heb gereden kan ik er ook geen al te harde uitspraken over doen, behalve dan mensen quoten die ik over deze auto gehoord heb (die wel meegereden hebben).
Mooit forum, soms vergeten we dat.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
ExtremeDutch240 schreef:dus ben ik op dit moment bezig een tweede Mercedes compressor bij te zetten om de gewenste druk te behalen.
Dit zal het totaal brengen op een 700pk turbo + 2x 200pk mechanische compressors.
Op dit moment heb ik i.v.m. drukte op het werk niet veel tijd over, maar ik wil deze setup binnen een maand of 2 realiseren.
Ik hoop dat dit verhaal wat meer duidelijkheid heeft verschaft.
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
en staat er ook niet in de tekst dat die compressors zijn om onderin het toerengebied gebruikt worden om de boel eerder op druk te krijgen....
bovenin doen die compressors namelijk helemaal niks.
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
John242 schreef:ExtremeDutch240 schreef:dus ben ik op dit moment bezig een tweede Mercedes compressor bij te zetten om de gewenste druk te behalen.
Dit zal het totaal brengen op een 700pk turbo + 2x 200pk mechanische compressors.
Op dit moment heb ik i.v.m. drukte op het werk niet veel tijd over, maar ik wil deze setup binnen een maand of 2 realiseren.
Ik hoop dat dit verhaal wat meer duidelijkheid heeft verschaft.
ik ga helemaal met je mee hoor john242.
eerst dit zien dan geloven.
de 650 pk wil ik wel aannemen want dat is mogelijk.
maar een schatting maken op het net kan ik ook.
ik ben met een motor bezig en zal 2000 pk halen.
1x turbo 700 pk en 6x 200 pk compressor merc.
maar heb ff weinig tijd dus het komt er ook niet van.
tsja , das snel getypt.
dat kan ik ook wel.