Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
laatse tank was 1 op 12.2 dus dat klopt beter...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Nog steeds heel erg netjes! Ik kan daar alleen maar van dromen.... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 4.340
Topics: 257
Lid sinds: Mar 2005
rij je steeds de heuvel af soms??
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Berichten: 909
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2005
Hej!
limland...
eerst de heuvel af duwen scheelt een boel.
enne.. ook minder wind dan aan de kust natuurlijk...
:lol:
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
Ik heb nu ook witte glaasjes voor de voorste knipperlichten, ziet er weer wat beter uit... lleen nog geen goede foto's
Over de stabilisatoren: nog steeds zeer tevreden, ik betrap mezelf er vaak genoeg op dat ik voor haakse bochten in de bebouwde kom alleen maar terug ga naar de 2e versnelling maar vervolgens gas blijf houden om ze zo hard mogelijk te nemen...
Wel opletten natuurlijk, ik had de 240 laatst al flink aan 't uitbreken.... Maar daarvoor moet je echt veel gas bijgeven in een langzame bocht.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
klaverblad bij Badhoevedorp met 80+ is pas leuk!!!
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
PP schreef:klaverblad bij Badhoevedorp met 80+ is pas leuk!!!

beetje verweg voor mij....
bij de duitse grens is er een, dat hebben we al met 90 gereden, heb ik ook een filmpje van, alleen mijn server wil het niet hebben, ik kan het nu ff niet uploaden
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
voor de versteviging van de voorkant van het chassis. komt onder de 2 draaipunten van de voorvering, aan iedere kant een. misschien nog een dwarse beugel erbij. De tekeing is nog niet helemaal af...
tekening is eigenlijk onzin, ik heb al met een stevig stuk staal onder de auto gelegen en gekeken, het past, alleen 4 gaatjes boren (niet in de carosserie maar in de vooras en de bevestiging van de vering aan de carosserie)... 8)
deze zijn het:
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?C...RootID=629
alleen maakt IPD ze van goud waardoor ze best duur zijn. Ik kan ze leveren voor veel minder, als ik ze getest heb en alles werkt en er interesse is...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Jw240 schreef:deze zijn het:
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?C...RootID=629
Die zitten er bij mij ook op :roll: , maar dat is volgens mij niet hetzelfde als wat je tekening moet worden. Deze zitten van de veerpoot naar de carrosserie onder de voorruit.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986