Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen: Volvo 244 '88
Je foto's werken niet meer en zou je schip graag een keer willen zien Big Grin
Antwoord
Gebeurt wel vaker, merk ik. en daas jammer.

Komt door die externe plaatjes. Als die dan weg zijn, is er niets meer te zien hier.
alternatief is dat de plaatjes hier worden ondergebracht, maar dat is weer veel extra schijfruimte.
En technisch ook gevaarlijker, omdat men dan n upload dir moet hebben...

Om verder af te dwalen: in andere topics zie ik het ook met marktplaats links: ad weg, en je ziet alleen nog n discussie over iets waarvan je niet weet wat t is geweest... Daar misschien meer copy-pasten?

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Foto's werken weer, staan op niet al te stabiele server, zodoende. Het schip is dus weer te bezichtigen Wink

Ondertussen overigens een erg grote beurt gehad, en hij loopt weer een stuk soepel. Met name 's ochtends is het prettiger. Zijn wel een aantal andere aandachtspunten aan het licht gekomen, te denken aan remschijven, wiellager, koppelingsplaten. Monteur vond het verder een oudere auto die in een goede staat verkeerd. Hij was een klein plekje roest tegengekomen en hij vond het erg meevallen allemaal Smile

Marktplaats advertenties wat meer kopieren is soms wel prettig ja, dat je nog enig idee hebt waar het over ging.
Antwoord
Jaja, het zonnetje begint weer te schijnen! En dus, moet er gepoetst worden!

De wagen heeft een compleet relax weekend gehad. Zaterdag gepoetst, met het sopje dus, en alles er op en er aan. En zondag van half 2 tot 5, met 2 man, bezig geweest met commandant 7 en lijnolie voor de bumpers.

Resultaat; de wagen is weer helemaal netjes schoon en glimt er vreselijk op los! Foto? Foto's!

[Afbeelding: DSC04027.jpg]
[Afbeelding: DSC04028.jpg]
[Afbeelding: DSC04031.jpg]
[Afbeelding: DSC04032.jpg]
[Afbeelding: DSC04034.jpg]

Voor de oplettende kijker, de motorkap ligt inderdaad wat diep, dit heb ik vandaag even opgelost. Dat blijkt namelijk zeer gemakkelijk 'afstelbaar' te zijn.

Naast het poetsen ook wat dingetjes beetje netjes gemaakt, denk aan wat stukjes opnieuw zwart spuiten enzo. Vooral rondom de ramen en onder kentekenplaat zaten nog wat kleine beschadigingen. Die nu dus weer netjes zwart zijn Big Grin

Recentelijk ook een GROTE beurt gedaan, er is heel veel vervangen, schoongemaakt, enz enz. Niet bij de dealer natuurlijk Wink 300 euro aan onderdelen, 100 euro aan arbeid. Ben er wel tevreden over. Volgende op het programma staan een setje nieuwe remschijven+blokken, en iets doen aan dat slechte starten want dat blijft nog altijd.

Ik ben trouwens ook op zoek naar 2 goede virgo velgen, gezien dat de 2 voorvelgen toch wel in een niet al te mooie staat meer zijn. Zoals ik al eerder opmerkte, de vorige eigenaar was geen al te beste bestuurder.
Antwoord
Ziet er weer mooi uit, die staat weer te glimmen als een hon...... in de maneschijn.

1puntje van kritiek, het zwarte lijntje is er een beetje bibberig opgeplakt
Antwoord
Ziet er hartstikke goed uit Niels !! Hoe is je ervaring met lijnolie? Beter als siliconen?
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
Citaat:1puntje van kritiek, het zwarte lijntje is er een beetje bibberig opgeplakt

Goed gezien, maar dit moet wel komen door de foto :-X Ik heb vanmiddag namelijk nog even gekeken maar op het oog loopt het lijntje gewoon netjes recht over de zijkant. En dat is maar goed ook Wink

Citaat:Ziet er hartstikke goed uit Niels !! Hoe is je ervaring met lijnolie? Beter als siliconen?

Ja uitstekend eigenlijk, idee van de lijnolie kwam ik tegen op 850 forum en heb het daarna maar eens geprobeerd. Siliconen heb ik alleen maar (in een scootertijdperk) geprobeerd uit spuitbus, en dat is wat lastig natuurlijk met bumpers, spuit je er al vrij snel naast. Verder lijkt het inderdaad wel veel op elkaar, heb wel het idee dat lijnolie net ff iets langer blijft zitten dan siliconen bij slecht weer enzo.

Moet zeggen dat de bumpers er serieus goed van opknappen, worden weer netjes donker enzo. Hoe ik het gedaan heb? Aanbrengen met een oude theedoek en daarna uitgepoetst met een oude handdoek ofzo.
Antwoord
Staat daar nou een Fordlogo bij het dealerstickertje ???
Antwoord
Goeie ogen Dirk! Volgens mij wel.

En Niels, dat ziet er strak uit!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Haha dirk heeft zeker goede ogen ja, zijn er hier wel meer Wink

Zit inderdaad een ford dealer stickertje op, helaas helaas.. maarja, probleem is beetje dat ik die er maar slecht afkrijg, en des te meer omdat het stickertje over dat zwarte lijntje heen zit. Dus verwarm ik hem bijvoorbeeld zodat de lijm zacht wordt, dan wordt de lijm van dat zwarte lijntje ook warm en trek je het er allebei in 1 mooie beweging af.

Zelfde geldt voor die lelijke NL sticker die er naast zat, dat kostte me ook bijna dat lijntje.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eerste Volvo IVARIO 45 6.796 21 May 2025, 00:57
Laatste bericht: IVARIO
  Even voorstellen: Volvo 340 van Wout Wout_Holsbeek 5 659 17 April 2025, 21:00
Laatste bericht: BartJu
  Even voorstellen V70 III 2.0 D3 philippehopman 0 393 31 August 2024, 17:43
Laatste bericht: philippehopman
  Even voorstellen Didier911 0 676 2 July 2024, 21:33
Laatste bericht: Didier911
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 1.123 7 June 2024, 18:14