10 March 2007, 20:56
Funsdaf schreef:Wat je het beste kunt doen is even alle 6 de injectoren uit het blok halen (neem aan dat ze net als bij een B28 met een 3-poot klipje vastzitten) en allemaal in aparte glazen potjes hangen.
Ja het principe is hetzelfde! De openingsdruk is anders, verders zelfde injectors!
Daarna overbrug je het brandstofpomprelais: Brandstofpomprelais demonteren, de stekker die op de brandstofpomp zit doorverbinen, je moet als je de stekker voor je hebt linksboven met rechtsonder verbinden of linksonder met rechtsboven. Bij een van beide moet de pomp gaan lopen.
Ja gister kwam na wat brainstormen met Pwassink, mogelijk dit relais als boosdoener voor falen van mijn auto. Als ik het goed heb moeten 30 en 87 doorverbonden worden. Ik moet nog even zoeken waar dit relais precies zit,..ergens tegen het schutboord geloof ik.
Dan kijk je of er uit alle 6 injectoren benzine komt en of het sproeibeeld een beetje mooi is.
Wanneer je de luchtklep van de k-jetronic unit induwt zal er meer benzine uit de injectoren komen.
Het induwen van de luchtklep wordt een beetje lastig. Op de B28E zit het systeem op zijn kop, hierdoor kom je er volgens mij wat makelijker bij. Ik heb in iedergeval een heel spinachtig inlaatspruitsuk boven de klep met de bekende ronde pan!
Koudestartinjector kun je uitsluiten, die zit bij mij helemaal niet meer aangesloten, als het echt koud is moet ik even doorstarten op benzine, maar verder geen probleem.
Bedankt voor het meedenken, SUPER!! :-*
Ik heb weer wat te doen!
264 RULES!!!!