Berichten: 131
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2006
Huh?
Was da nu? Vandaag bleef voor de tweede keer de kopeling "hangen" nadat ik 'm ingetrapt had. De eerste keer dacht ik nog dat het pedaal achter de mat bleek hangen, maar dat was niet het geval.
Wat kan dat zijn?
Thx
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
misschien iets met het hydraulische systeem? (Kink in de slang, verroestte zuigerwand?)
probeer even of de vork van het uitdruklager nog wil bewegen (beetje speling volebaar denk ik) en controleer of de cylinders niet lekken bij de balg.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 131
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2006
Hmmm,
Eerste warme dag, lekker de airco aan (climate control), ....mooi niet dus..., warme lucht blaast ie.
Blauwe lampje gaat gewoon aan, er knippert niets.
Bah,
Kijken of de verkoper hier nog iets aan wil doen.
Berichten: 131
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2006
Vandaag rondom gele instelbare koni's en intrax verlaginsveren (4cm) erop laten zetten. Hij ligt ook zeker niet te laag.
Een wereld van verschil, heerlijk. De 940 rijdt bijna zo strak als de 940, correctie V40. En nog steeds comfortabel.
Alleen balen van die airco en de koppeling (ontluchten hielp niet)
Berichten: 1.386
Topics: 54
Lid sinds: Mar 2005
v40jlt4 schreef:Vandaag rondom gele instelbare koni's en intrax verlaginsveren (4cm) erop laten zetten. Hij ligt ook zeker niet te laag.
Een wereld van verschil, heerlijk. De 940 rijdt bijna zo strak als de 940. En nog steeds comfortabel.
Alleen balen van die airco en de koppeling (ontluchten hielp niet)
wat is het verschil tussen een 940 en een 940 ????
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Berichten: 131
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2006
Haha, sorry, tikfout ( en type-fout).
De 940 rijdt bijna zo strak als de V40 bedoelde ik.
Berichten: 131
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2006
Inmiddels een turbotje op de kop getikt:
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_cokem_476447c.jpg[/img]
Een Garrett T3/T04 .60/.63
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_6063m_65d005b.jpg[/img]
Past op het volvo uitlaatspruitstuk:
[img width=800 height=600]http://img02.picoodle.com/img/img02/8/4/18/f_flangem_b24e306.jpg[/img]
Een wastegate heb ik er ook al voor.
Pieker nog over de uitlaat:
Ferrita, mooi, goed, maar erg duur voor de 940 (met racekat).
Op maat laten maken, stukken goedkoper (RVS)
JT-tuning, geen RVS..
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
v40jlt4 schreef:Vandaag rondom gele instelbare koni's en intrax verlaginsveren (4cm) erop laten zetten. Hij ligt ook zeker niet te laag.
Een wereld van verschil, heerlijk. De 940 rijdt bijna zo strak als de 940. En nog steeds comfortabel.
Alleen balen van die airco en de koppeling (ontluchten hielp niet)
Ik ben benieuwd. Laat eens een nieuwe foto zien? (Before and after) :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
heerlijke turbo's die T3/T4's ;D
Maar heeft die turbo toevallig nog zusjes die te koop zijn ?