9 September 2007, 00:28
ok, deze zit onder vast op de bovenste bout van het stuurbekr.pomp bevestigingsding, da's nog wel handig om te weten.
|
Mijn 245 Turbo [UPDATED 1-10-2011]
|
|
9 September 2007, 00:28
ok, deze zit onder vast op de bovenste bout van het stuurbekr.pomp bevestigingsding, da's nog wel handig om te weten.
9 September 2007, 00:34
Ticcie schreef:ok, deze zit onder vast op de bovenste bout van het stuurbekr.pomp bevestigingsding, da's nog wel handig om te weten. bij mij is dat iets anders. Ik heb er nog een York compressor bij hangen van de (standaard volvo) airco maar ik vind wel iets om dat op te lossen. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
9 September 2007, 02:50
Jelmar schreef:Doe mij maar ouderwets heineken !! ;D Zolang je het geen bier noemt vind ik het prima :-X ;D Saint, heb je al bij de dealer geinformeerd voor een olieafscheider? Die van de 850/x80 kost maar een euro of 19 nieuw, lijkt me sterk dat een 240 exemplaar veel duurder zal zijn ??? Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
9 September 2007, 17:24
ik zie net dat die electr. draden bijn allemaal rot zijn. Hoe los ik dat mooi op??
En die olieafscheider/carterventilatie zal ik wel effe prijsopgaaf voor doen. Lijkt me wel t beste. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
9 September 2007, 18:23
Over die draden moet je maar ff zoeken!!
(meestal jouw tekst) er is al veel overgeschreven hier.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
9 September 2007, 22:36
;D ;D ;D
10 September 2007, 10:25
Peter Timmer schreef:Over die draden moet je maar ff zoeken!! nou moe (grinnikt!)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
10 September 2007, 20:22
das een heel verhaal geworden zo in de tijd dat ik weg ben geweest.
k-jet is gerust betrouwbaar. als het systeem goed werkt loopt het perfect. als de benzine pomp draait werkt het systeem. is vergelijkbaar met een diesel. je hebt het alleen niet getroffen met de mensen die er aan hebben gesleuteld tot nu toe. tis jammer dat we iets te ver uit elkaar wonen om wat te klussen aan je turbootje. had het k-jet. systeem graag voor je aan de praat gekregen. maar goed een MS is ook een uitdaging. je hebt een mooi koppie gemaakt voor op je blokkie. de bout gaten in je blok heb je goed schoon gemaakt. kunnen sommige een voorbeeld aan nemen. word meestal te makkelijk over gedacht. ik heb namelijk 1 keer een open gebarsten motorblok gezien die na een koprevisie met warmdraaien open barste omdat de gaten niet goed leeg waren gehaald. dan zet je er met het aandraaien van de bouten zoveel druk op het vloeistof wat in de gaten zit , dat als je het gaat verwarmen het geen kant op kan en dan word de bout uit het blok geduwt of de zijkant van het gietijzer ploft eruit. zal mij benieuwen hoe het straks gaat lopen met de MS. is wel een hele stap. ik heb het zelf ook gedaan en vond het een leuke uitdaging. komt wel het 1 en ander bij kijken. maar goed er lopen zat tech. mensen om je heen die je daar bij kunnen helpen. je mag jelmar (Dr. Turbo) wel op handen dragen onder tussen. succes met je projectje. hou het in de gaten
11 September 2007, 14:32
kaasie schreef:succes met je projectje. Hey Kaassie! Ja, inderdaad er komt heel wat bij kijken. Eigenlijk leer ik hier zoveel van dat het wel heel heel leuk is. We houden jullie op de hoogte! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
13 September 2007, 22:57
Ik ben eventjes met de MS aan het spelen. ;D
![]() ![]() Uiteraard een klein stukje reclame voor Funs die menig volvolvo-er aan een MS helpt, en iedereen ook voorziet van prima advies, en ook klaar staat als je problemen hebt ! Dit mag er best wel even bij staan. Zeker ook terwijl funs en ik nog wel eens wat 'meningsverschillenen' hebben over MS of KMS, heeft hij me tot nu toe altijd TOP geholpen ! en zal ook wel niet de laatste keer zijn dat ik wat MS vragen stel. ;D ;D Dus funs.. bij deze.. bedankt voor alle hulp tot nu toe, en ik hoop dat ik er nog vaker gebruik van mag maken. |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|