Berichten: 417
Topics: 15
Lid sinds: Mar 2005
Walter en PP,
Dat soort dingen moet je niet omschrijven. Dat ga ik meteen visualiseren en dat is geen prettig gezicht.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
1 op 9, zo ongeveer (245 DL, 1987). Ik dacht dat dat veel was, maar zo te zien valt het wel mee...
Rob
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
TheSaint77 schreef:Jw240, rij jij dan ook op LPG?? Nee toch!
nee gewoon op benzine...
heb vorige week er eens 98 ultimate ofzoiets ingegooid om te kijken of ie zuiniger is, het was een meerprijs van 2 euro
veel sneller is ie niet :wink:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.090
Topics: 14
Lid sinds: Mar 2005
Werkt meestal niet na ??n keer tanken (zeggen de leveranciers zelf ook), maar ik heb nu een tijdje Vpower Diesel voor de SDI (niet nader te specificeren :evil: ) toegepast en ik haal nu toch bijna 100 km m??r op een tank; da's toch gauw een heel kleine 10% zuiniger en hij lijkt ook nog een stukje lekkerder op te pakken (als je daar met 47 kW al over kunt spreken

)!!!
Ben het nu aan het testen in de Range met gewone Vpower, maar daar rijd ik niet zoveel mee...
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.090
Topics: 14
Lid sinds: Mar 2005
Hoeveel slokken borrel heb jij al op; dat gaat over een SDI & Vpower Diesel :lol: !!!
Berichten: 227
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
Divadi schreef:maar ik heb nu een tijdje Vpower Diesel voor de SDI (niet nader te specificeren :evil: ) toegepast en ik haal nu toch bijna 100 km m??r op een tank; da's toch gauw een heel kleine 10% zuiniger en hij lijkt ook nog een stukje lekkerder op te pakken (als je daar met 47 kW al over kunt spreken
)!!!
Was dat niet een ...................................................(S.I.) 8) 8)
Maar dat betaal je toch niet zelluf.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Berichten: 1.090
Topics: 14
Lid sinds: Mar 2005
480rider schreef:Divadi schreef:maar ik heb nu een tijdje Vpower Diesel voor de SDI (niet nader te specificeren :evil: ) toegepast en ik haal nu toch bijna 100 km m??r op een tank; da's toch gauw een heel kleine 10% zuiniger en hij lijkt ook nog een stukje lekkerder op te pakken (als je daar met 47 kW al over kunt spreken
)!!!
Was dat niet een ...................................................(S.I.) 8) 8)
Maar dat betaal je toch niet zelluf.
Ja, S.I. met SDI motor :evil: ; ik weet het! Ik betaal idd de brandstof niet zelf, maar was benieuwd of al die praat nog iets van waarheid bevatte en elk beetje extra snelheid is welkom in dat gebakje

!
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
ik tankte eerder altijd Shell Pura (de voorloper van Vpower) met de Amazon en soms ook RON98, Ik merkte dat de auto na verloop van tijd soepeler liep, makkelijker oppakte en iets zuiniger werd. Zelfs mn pa merkte dat nadat ik dat een poosje getankt had en hij er weer in ging rijden. Dus ik denk dat het na een aantal tankbeurten wel merkbaar is ja.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Ik tank nu een aantal maanden V-Power in de 264. Hij loopt rustiger, lijkt iets sneller op te trekken, maar het verbruik blijft dramatisch................
Maar ben bang dat ik daar de V-Power moeilijk de schuld van kan geven...
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km