Topics: 38
spanningsstabilisator achter de klokkenwinkel?
Als dat zo is moet je brandstofmeter ook kuren vertonen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Die doet het goed, dus da's het niet.
ik denk dat het wellicht ook aan dat printje ligt om je temp.metertje te "stabiliseren" Ken je/iemand dat?
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Volgens mij is dat hetgeen ik bedoel.
ik dacht dat de brandstofmeter daar ook op zit?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 17
Ruud,
Is dit een oplossing?
Heb net de nieuwe IPD catalogus binnengekregen met een setje onderdelen.
Bij IPD heeft men een Temp.bypass kit om de fouten die ontstaan bij een tellerunit , modellen 86-93 op een simpele manier te 'herstellen"
bestelnummer is CC1363K prijs USD 14.50.
een nieuw temp. compensator printplaatje kost USD 49 en heeft bestelnummer CC1363117
Misschien kan je het op hun side vinden, lukt dat niet dan scan ik de blz even voor je, laat maar eeven weten.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Frans,
bedankt voor je tip. ik wist dat ik al eens ergens zoiets had gezien en nu weet ik weer waar!
Ik ga eerst voorstellen dat ik het betreffende printje van de servicewagen kan plaatsen van Kallen. Als dit het probleem zou verhelpen kan ik zo'n kit snel bestellen.
Vanochtend (maandag) op de heenweg netjes en stabiel in het midden en vanavond op de terugweg heen en weer tussen rood en midden. :-X
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Alweer een tijdje niets meer gepost, vond het gezeur over wel in rood, niet in rood een beetje saai worden.
Heb haar in ieder geval sinds woensdag terug nadat de wijzer meer in het rood stond dan hoorde. Volvo Kallen heeft er de temperatuurwijzer van hun servicewagen in geplaatst. Deze blijft (totnogtoe) netjes stabiel staan. Van hun begreep ik echter dat deze wijzer geen stabilisatie/compensatie printje had?
Whatever, eerst eens een poosje karren en kijken of ie nu stabiel blijft.
Overigens huilt ze nu wel (er blijft ruitensproeirvloeistof druppelen uit de koplampensproeiertjes) iemand een idee waaraan dit ligt?
groetjes
Ruud
Topics: 21
Er zit een klein t-stuk achter je gril met een klepje erin. Bij mij is het t-stukje wit met een zwart kapje. Dit kun je zo nieuw halen bij de dealer en kost ongeveer 6 euro. Het klepje in het t-stukje is waarschijnlijk kapot en dit is een bekende kwaal.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 36
ruuds70 schreef:Alweer een tijdje niets meer gepost, vond het gezeur over wel in rood, niet in rood een beetje saai worden.
Heb haar in ieder geval sinds woensdag terug nadat de wijzer meer in het rood stond dan hoorde. Volvo Kallen heeft er de temperatuurwijzer van hun servicewagen in geplaatst. Deze blijft (totnogtoe) netjes stabiel staan. Van hun begreep ik echter dat deze wijzer geen stabilisatie/compensatie printje had?
Overigens huilt ze nu wel (er blijft ruitensproeirvloeistof druppelen uit de koplampensproeiertjes) iemand een idee waaraan dit ligt?
groetjes
Ruud
Ja triest he.. De mijne huilt ook :'(
Ligt idd aan het klepje in die T-stukjes. Zit een rubbertje in, dat zal wel vergaan zijn. Handige Harry's knutselen er een stuk condoom in, schijnt goed te werken tegen het lekken ;D
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 21
Voor die paar euro ga je toch niet zitten knutselen. Het is in 2 minuten gepiepr om er een nieuw t-stukje in te zetten.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
thuur schreef:ruuds70 schreef:Alweer een tijdje niets meer gepost, vond het gezeur over wel in rood, niet in rood een beetje saai worden.
groetjes
Ruud
Ja triest he.. De mijne huilt ook :'(
![[Afbeelding: PICT3596.JPG]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Roest/PICT3596.JPG)
Ligt idd aan het klepje in die T-stukjes. Zit een rubbertje in, dat zal wel vergaan zijn. Handige Harry's knutselen er een stuk condoom in, schijnt goed te werken tegen het lekken ;D
Gr 8)
Misschien pinkt em een traantje weg vangeluk dat ze weer bij me is