10 October 2007, 23:24
Eugene.... ??? De Eugene die volgens Rik een B234F+T gaat doen, doel 350+ pk oid? Op zoek naar een locker as?
Klopt dat
Klopt dat
|
Volvo 850 T-5 en Volvo 740 2.3 16v
|
|
10 October 2007, 23:24
Eugene.... ??? De Eugene die volgens Rik een B234F+T gaat doen, doel 350+ pk oid? Op zoek naar een locker as?
Klopt dat
11 October 2007, 00:50
volgens mij klopt dat aardig.
heb je niet nog een B230 blokkie liggen bossie ?
11 October 2007, 10:10
ah man, hou op over 16V's...ik krijg alweer kippenvel bij de gedachte!!
naja, eerst deze aan de praat prutsen! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
12 October 2007, 15:39
heb je nog wat gehoord over de RICA chip eugene ?
12 October 2007, 20:44
Jelmar schreef:heb je nog wat gehoord over de RICA chip eugene ? Ja, 1x jetronic 2.0 turbo 1x motronic 2.3 turbo
13 October 2007, 18:29
misschien weet ik wel iemand voor die 2.3 motronic chip..
ik ga toch maar voor stand-alone.
14 October 2007, 00:28
update:
De apex veren zijn binnen. Nu wordt het dus wachten op de koni's en dan kan de boel gemonteerd worden. Ik heb vandaag de electrofan afgemaakt. Thermo schakelaar in de bovenste koelslang en als fan heb ik een 850 exemplaar passend gemaakt incl relais. De fan heeft 2 standen. 1 stand wordt aangestuurd door de thermo schakelaar, voor de 2e stand (hoogste dus) maak ik een schakelaar in het interieur. De auto heeft heel erg hard een sper nodig (enige wat ie nog harder nodig heeft is een goed onderstel ;D ) Dus ik denk dat ik het diff maar laat doorlassen.....
17 October 2007, 19:27
v700r schreef:Wat houdt dat in dan, het differentieel doorlassen? 100% lock.... anytime, anywhere 8)
18 October 2007, 08:18
Eugene schreef:v700r schreef:Wat houdt dat in dan, het differentieel doorlassen? Nou weet ik nog niks. Wat doe je dan int differentieel?
Groeten van Frans
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|