30 December 2007, 23:49
Zijn er hier eigenlijk mensen in het bezit van een werkplaats handboek voor de 264 en dan het liefst voor het eerste MY?
264 RULES!!!!
Werkplaatshandboek 264
|
30 December 2007, 23:49
Zijn er hier eigenlijk mensen in het bezit van een werkplaats handboek voor de 264 en dan het liefst voor het eerste MY?
264 RULES!!!!
31 December 2007, 01:11
Niet volledig, maar ik heb er aardig wat delen van. Wat zoek je?
De delen Airco en Heater unit zitten erbij.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
31 December 2007, 12:37
Het liefst alle delen,...voor de heb!
Maar als je al wat kan vinden over de aircopomp en of eventueel de koppeling ervan te vervangen is, met onderdeel nr's ofzo,...ik zeg gaaf!
264 RULES!!!!
2 January 2008, 13:35
Kijk eerst maar bij Adam op de site!
Groene boekjes, Airco: http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP...ioning.pdf En als jij of iemand ze wil hebben, ⬠60,- excl. verzenden, (gemaking apestaart xs4all punt nl) In 2 groene Volvo Service ordners zitten de volgende boekjes: Werkplaats handboeken USA 240, 260 DL, GL, GT, GLT, Turbo, GLE, Coupe, Diesel, 1975-, -New Car Features 1978 USA and Canada. -Section 1, Group 11, Maintenance Service. -Section 2, Group 25, Intake and Exhaust Systems 25A, Emissions Controle Service 25B - Idem , Group 23, B27, B28, Engines -Section 3, Group 39, Wiring Diagrams 260 1978 Models. -Section 5, Brakes. -Section 6, Group 60,61, Front Wheel Suspension. - Idem , Group 64, Steering. - Idem , Group 65, Rear Wheel Suspension. -Section 8, Group 81, Body repairs, - Idem , Group 87, Air Conditioning. - Idem , Climate unit (Heater).
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
2 January 2008, 22:25
He die site die kon ik al wel,..maar had dit nog niet zo bekeken. Ik zeg gaaf!
thanks! Rare van die amerikanen is dat ze weer een of ander luchtsysteem hebben om aan de emissie eisen te komen,...of hebben de latere europese modellen dat ook? Ik heb het iig niet op mijn V6je!
264 RULES!!!!
14 January 2008, 12:19
Zo
Ondertussen al wat groene bijbels van internet geplukt: -Hoofdgroep 2 (20-22) 260 motor B27, B28 1975-19.. -Hoofdgroep 2 (23) 240,260 brandstofsystemen carburateur 1975-1984 -Deel 2 (24) 240, 260 brandstofsystemen inspuitmotoren -Hoofdgroep 3 (32) 240, 260 Laadsysteem 1975-1980 -Deel 5 240, 260 remmen -Deel 8 (85) 260 Airconditioning We zoeken gestaag verder.
264 RULES!!!!
17 January 2008, 15:11
Weer wat post ontvangen om de collectie groene boekjes wat uit te breiden:
-Hoofdgroep 0 (03) 260 Specificaties 1975 - 1981 -Afdeling 2 (excl. grp. 23,24,27) Motor B27 Constructie en werking -Hoofdgroep 2 (20-22) 260 motor B27, B28 1975-19.. -Hoofdgroep 2 (23) 240,260 brandstofsystemen carburateur 1975-1984 -Deel 2 (24) 240, 260 brandstofsystemen inspuitmotoren Localiseren van storingen. -Deel 2 (24) brandstofsystemen inspuitmotoren B21E, B27E Constructie en werking -Hoofdgroep 3 (32) 240, 260 Laadsysteem 1975-1980 -Deel 5 240, 260 remmen -Deel 8 (85) 260 Airconditioning Als iemand nog wat tegenkomt, ik houd mij aanbevolen.
264 RULES!!!!
4 June 2008, 09:03
Ik heb wat probleempjes en de nodige onderhoud aan het brandstof systeem van een B27E "78.
Nu zie ik dat dit in de greenbooks van k-jet.org uitgebreid wordt behandeld (uitsluitend) voor de B27F motoren. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de F en E type motor kan ik hiervoor de zelfde service manuals aanhouden, zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal hetzelfde uit. ??? Anders ben ik ook wel zeer geintresseerd in de bovengenoemde uitgaven. -Deel 2 (24) 240, 260 brandstofsystemen inspuitmotoren Localiseren van storingen. -Deel 2 (24) brandstofsystemen inspuitmotoren B21E, B27E Constructie en werking Waar en hoe zou ik 'n copy hiervan kunnen bemachtigen? ![]() BVD..
4 June 2008, 09:20
Goedendag
De B27F is de Amerikaanse uitvoering. Vanwege de verscherpte uitstoot regels zijn in de VS de waardes wat anders, echter is het systeem nagenoeg hetzelfde. Probleem is alleen dat ik midden in een verhuizing/verbouwing zit en dat mijn inboedel tijdelijk staat opgeslagen. Je moet dus even geduld hebben!! mvg Ronald
264 RULES!!!!
4 June 2008, 09:51
Hoi Ronnie,
Bedankt voor de snelle reactie ![]() ![]() Hij loopt () redelijk op lpg maar ergens zit er een kink in de kabel die ik zo 1 2 3 niet kan vinden, vandaar. Het zit ergens tussen Lucht en brandstoftoevoer vermoed ik. Ik wacht af en hoop dat je me niet vergeet tzt. Nogmaals BVD mgv Marcel.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|