Hij reageert toch op 320 kilometer met: "auw" ???
332 : 48 = 6,9 (afgerond 7).
Snap je niet helemaal...
Ik weet wat de benzineprijzen zijn en die zijn aardig klote, vooral met een verbruik van 1 op 5.
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
tank is 60 liter
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Er kan normaal gesproken ook maar 80% in de LPG-tank. Dit vanwege de veiligheid, uitzetten van de LPG.
we zijn weer lekker offtopic bezig
Ruud vroeg toch echt wat het verbruik was...
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
haha, ik zie 't al weer een pagina terug.
Maar 1op7 (LPG) is dus met stukjes blazen op de snelweg?
Ik heb t weekend bijna alleen snelweg gereden: rotterdam-woudenberg-zutphen-almere-rotterdam; tegen de 1op9.
Maar ik merk nauwelijks verschil in rijstijl, hoe rustig of wild ik ook doe, het verbruik schommelt rond de 1:8 en 1:9. Een enkele keer 1:6,5 maar dat komt dan door het stationair laten draaien van de auto tijdens een klusje

. Ben benieuwd of dat bij jou/jullie ook zo is. (op LPG dus)
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
snelweg is bij mij rond de 1 op 8 tot 9, maar hier in de stad kan het tot 1 op 5 gaan :-\ :-\
al betaal ik de benzien niet( wel dus, maar op de zaak ;D ;D ;D)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 978
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
Tja hoe het nu precies zit met het verbruik op LPG van Dirk weten we nog steeds niet. Hij zal wel (net als ikke) stevig zitten te leren.
Omdat je dat niet steeds moet doen heb ik vanochtend (eindelijk) de radio CR906 beneden geplaatst om plek te maken voor de drie extra metertjes.
Hiervoor moest zowaar de hele console eruit want het onderste bakje voor de radio is zo'n kort gevalletje waar volgens mij alleen een Ipod inpast. Om de radio goed te kunnen bevestigen in de metalen beugel moest de achterkant er dus uit. Een opzicht eenvoudig klusje, even met de dremel erover en deze miniflex laat de achterwand wijken met veel gejank en stank door het smeltende plastiek.
Eerst heb ik de radio boven moeten monteren en ondertussen weet ik dat ik daarvoor ook het dashbordkastje moet demonteren. Daarna de radio eens in de beugel voor de onderste radioplek zien te frotten, maar da's allemaal gelukt. Het meest verrassende was de radio kabel van boven naar onder te krijgen! Met die vette multiestekker trek je die niet zomaar terug, daarvoor moest het middelste ventilatiekanaal nog wijken. Maar goed alles zit netjes op zijn plekkie.
Nu nog de oliedruksensor en olietemperatuursensor zien te scoren. Ik denk dat ik daar Tom en Marc voor benader, heb ik ook een reden om eens bij E.T. te gaan kijken.
De derde wijzer is de vacuummeter en daarvoor had ik de aansluiting al liggen (onderdruk spruitstuk)
O ja, ook nog mijn zonneklep vast gehangen met de clip van Albert.
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 358
Topics: 17
Lid sinds: Sep 2006
Lekker bezig ruud
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Berichten: 630
Topics: 14
Lid sinds: Jan 2006
Mooi stukje verhaal Ruud ;D Denk dat ik mijn temperatuurmetertje ook maar eens ga inbouwen
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992