Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dirk242 - "De bruine"
Dirk242 schreef:Is het opvullen van die opening genoeg om je klankkast te creeeren?

Als je het goed doet, zou dat voldoende moeten zijn. Maar wacht er niet te lang mee...
Het zou zonde zijn als je volgende luidsprekertjes, doordat je geen klankkast hebt gemaakt,
ook opgeblazen wordt :-X
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Oke komt ie:

27 cm breed
18 cm diep

Maten zijn buiten kant omkadering.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Als je ergens in huis een (oude) speaker hebt liggen moet je voor "der lering en der vermaack" maar eens de radio aan zetten terwijl je de speaker zelf eruit schroeft. Dan hoor je zelf het verschil.

Maar als je zegt dat, de speakers voor als na het zelfde klinken kan het inderdaad goed dat ze al kapot waren.

[offtopic]scandcar verhaal moet ik nog ff bekijken, ik ben net terug van vakantie kan wel een tijdje duren.[/offtopic]
Hmm das bale Dirk Sad,
Heb je een tussenstand op je gasinstallatie? Zo van: stand 1 LPG, stand 2 is dan niks en stand 3 is dan benzine. Als je deze schakelaar hebt dan kan je proberen om op de middenstand te starten (krijgt ie dus geen van beide brandstoffen) ploft ie een beetje dan kan je tijdens het starten de switch op LPG zetten.

En ik heb ut idee als ik het zo hoor dat er een koelvloeistof slang bij je verdamper los zit ofzo. Of je bevriezingsverschijnselen komen doordat de koelvloeistof op was. In dat geval is er wat anders aan de hand Sad.
Of het wel zo wijs was je kopbouten te lossen en weer vast te draaien weet ik niet. Maar daar zal een ander wel meer verstand van hebben (ben ik ook maar een hobbybob op dit vlak ;D).

Igg suc 6!!!
Dirk242 schreef:Postma, nog even betreft die speakers. Jij typt: diepte 18cm. Ik neem aan dat je hier niet mee de diepte van de speaker bedoelt. Dus de afmeting bovenkant speaker tot onderkant magneet? Heb je die afmeting misschien ook nog? Wink

Mooi dat het opgelost is! Speakers idd breedte x diepte of wat jij wil lengte x breedte Tongue

Zal ze vandaag of morgen thuis wel ff opmeten wat dan idd de echte inlaatdiepte is Wink

yep, bedoeling is dat je koelvloeistof rondgaat, net zoals de centrale verwarming in je huis, je waterpomp pompt het rond, en via de slangen gaat het naar je verdamper & kachel.alleen je radiator zorgt voor koeling, anders heb je teveel overdruk, en ploft de boel.
hoort wel kouder te zijn dan het inlaattraject van de radiator, maar niet heel erg koud.
boel kan wel verstopt zitten, of je waterpomp is kaduuk, vandaar waarschijnlijk je lekkage :'( :'(
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Knik in een slang, bijv. bij de kachelaansluiting ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Lucht in het systeem?
Kom dit weekend wel even moed in praten Wink
Dirk242 schreef:Wil je haar dan ook meteen even wassen? :Smile

Uit betrouwbare bron weet ik dat Dop zijn haar elke dag wast 8)
[Afbeelding: B.jpg]

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het bruine bakbeest Paul Oud 11 6.749 5 December 2013, 16:51
Laatste bericht: Paul Oud
  Dirk242 - "De bruine 2.0" Drk 210 89.702 11 February 2012, 11:05
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "Den Blauwe" Dirk242 258 109.298 11 February 2012, 11:01
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "De witte" Dirk242 76 36.972 4 October 2008, 13:24
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)