22 March 2008, 05:01
projectupdate;
volgende plan is om de roest weg te werken ook ivm de naderende APK.
De LC-1 gaan we vervangen. Helaas te veel storingen dus daar moeten we wat anders op verzinnen. Funs, ik heb die kabel wel nog nodig btw. Voor de nieuwe eigenaar. Blijvend probleem is dat ik soms moet gaan calibreren terwijl ik niet begrijp waarom. Als dat weer geregeld is doet ie t wel goed. Dus wat er nu mis gaat. Ik zeg te gevoelig voor boordnet spanningsverschillen, dat denk ik.
Om de Volvo te kunnen lassen en wat extra aandacht te kunnen besteden is hij nu ff uit de running gehaald en heb ik een andere leuke Daily Driver. Een Golf MKII uit 1987 uit België. Ik ben de derde eigenaar en de auto heeft pas 137.000km achter de kiezen. Lekker hoor 500km met een tankje benzine! Geen roest of niets. Alles is netjes.
![[Afbeelding: 12032008mh7.th.jpg]](http://img511.imageshack.us/img511/7290/12032008mh7.th.jpg)
volgende plan is om de roest weg te werken ook ivm de naderende APK.
De LC-1 gaan we vervangen. Helaas te veel storingen dus daar moeten we wat anders op verzinnen. Funs, ik heb die kabel wel nog nodig btw. Voor de nieuwe eigenaar. Blijvend probleem is dat ik soms moet gaan calibreren terwijl ik niet begrijp waarom. Als dat weer geregeld is doet ie t wel goed. Dus wat er nu mis gaat. Ik zeg te gevoelig voor boordnet spanningsverschillen, dat denk ik.
Om de Volvo te kunnen lassen en wat extra aandacht te kunnen besteden is hij nu ff uit de running gehaald en heb ik een andere leuke Daily Driver. Een Golf MKII uit 1987 uit België. Ik ben de derde eigenaar en de auto heeft pas 137.000km achter de kiezen. Lekker hoor 500km met een tankje benzine! Geen roest of niets. Alles is netjes.
![[Afbeelding: 12032008mh7.th.jpg]](http://img511.imageshack.us/img511/7290/12032008mh7.th.jpg)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

