Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dirk242 - "De bruine"
wordt gewoon lid van de KNAC, werkt in Nederland via de anwb, en in het buitenland via landelijke hulpverleners.
voordeel is dat je met een klassieker altijd weer thuis komt, zelfs met exrteme panne Tongue Tongue
dat doet de ANWB NIET!!
kosten boven de €1500,- en ze laten je voiture staan!~!
KNAC zorgt er hoe dan ook voor dat je auto thuis komt ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Ik heb strax wel een M46je over, met verse syncromessen en hele speciale lagers.

ding kan zelfs mijn misbruik aan.. prima bakkie ;D
Misschien minder dicht bij jou inde buurt maarre:
http://www.tuning4car.nl/shop/VERLAGINGS...rzicht.htm
Jelmar schreef:Ik heb strax wel een M46je over, met verse syncromessen en hele speciale lagers.

Speciale lagers :Smile ??? Wat voor iets zit er dan in? Mochten er speciale lagers verkrijgbaar zijn wil ik dat ook wel weten ??? Smile
Hoe staat het met de holset plannen, toch maar niet? Is ook wel groot.
het begint een hele auto te worden Dirk! Nou nog een goeie motor erin.

Je moet wel een beetje oppassen met Intrax veren: Eric Vermeer had ze onder zijn turbo, samen met gele koni's en daar hingen de voorveren los (dus helemaal zonder spanning) als je de auto op de krik zette. Hij heeft nu Ljesjofors veren en het probleem is weg.

Overigens kan je Eric een mailtje sturen, misschien kun je zijn oude veren voor een prikkie overnemen en hij woont ook nog redelijk bij jou in de buurt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Bossie schreef:
Jelmar schreef:Ik heb strax wel een M46je over, met verse syncromessen en hele speciale lagers.

Speciale lagers :Smile ??? Wat voor iets zit er dan in? Mochten er speciale lagers verkrijgbaar zijn wil ik dat ook wel weten ??? Smile
Hoe staat het met de holset plannen, toch maar niet? Is ook wel groot.

Ik hoef geen holset meer, denk dat een GT3076R groot zat is. en een heel stuk sneller spoolt.
en ik heb ook nog 2 15G's liggen, en 2 comp. wielen & huizen van een 19T.
en tevens nog een eaton M64 compressor.

dus heb momenteel zat leuk speelgoed.

Wat betreft de M46, bel drenth gearboxes (of andere bedrijven die met versnellingsbakken bezig zijn) eens.
Mijn M46 is opgebouwd, met andere lagers die ze voor die rallybakken in zweden ook schijnen te gebruiken.
(mijne is niet gedaan door drenth)
Het zijn iig geen standaard lagers, ik zal de foto's eens opzoeken.
Ik heb het alleen laten doen omdat ik die bak zo voor een mooie prijs mee kon nemen, het voegd verder niet veel toe aan wat de bak qua kracht kan hebben.

@Dirk242; ik hoop dat die antraciet kleur onder je bruine zal staan, maar ik heb een beetje mn twijfels eerlijk gezegd.
Die Ljesjofors veren kun je iig bij Nordicar halen. Zijn ook rond de E175. Eric vond ze iets beter bevallen geloof ik. Ik heb ze zelf gekocht omdat Ljesjofors fabriceert voor Volvo en de veren TUV goedkeuring hebben (Intrax heeft ook TUV geloof ik).

Voor Eric z;n mailadres moet je vlgs mij even kijken naar een bericht van ;m: z'n emailadres is niet verborgen vlgs mij.

Erg mooie photo-shop foto's trouwens!

hij komt alleen niet zo laag te liggen met dit soort veren, maar dat wist je hopelijk/waarschijnlijk al.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
toch wel plaklood aan de binnenzijde laten plakken he!
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
mooi dirk! ;D

Ik zou bij je werk gelijk even kijken naar enkele nieuwe bussen, kan soms wel nodig zijn ondanks de lage KM stand.... poly is dan wel nice, heeft bij mijn 240 wel wat verschil in stabiliteit gemaakt (comfort gelijk).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Bilsteins?? heb ik ook rondom op de Tic Wink Wink Wink bevalt prima, redelijk strak en toch combfy ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het bruine bakbeest Paul Oud 11 6.749 5 December 2013, 16:51
Laatste bericht: Paul Oud
  Dirk242 - "De bruine 2.0" Drk 210 89.701 11 February 2012, 11:05
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "Den Blauwe" Dirk242 258 109.298 11 February 2012, 11:01
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "De witte" Dirk242 76 36.972 4 October 2008, 13:24
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)