Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dirk242 - "De bruine"
meeste weekenden worden gedeeltelijke door m'n eigen 245 opgeslokt, dus als je dan langskomt is dat prima. Kleppen stellen is niet meer dan een uurtje werk in principe. En het grote voordeel is dat ik een enorme bak plaatjes heb, dus geen gedonder met plaatjes halen.
Komend weekend kan je prima langskomen bijvoorbeeld, dan ben ik toch alleen en staat het weekend in het teken van VOLVO.

Audi is een ENORM verschil: toen ik na een paar maanden in m'n oude turbo stapte, snapte ik niet meer dat ik daarmee in 2 jr 120dkm heb willen rijden: enorm lawaai, waardeloos remmen etc.

Maar ik merk ook dat ik in de Audi ALTIJD te hard rij (en soms echt veel te hard) en als ik nu in m'n bruine slak-244 stap, dan leg ik vanzelf m'n elleboog op de de raamstijl en rij ik fluitend op de rechterstrook. Ook best relaxed 8).
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Citaat:Ik stond er toen op dat ik cash kon afrekenen, want ik wilde niet dat die bekeuring bij hem in de bus ging vallen....
zei mijn vrouw dit ook maar..... Heeft ooit gepresteerd om 3 bekeuringen op ÃÃn dag in de bus te laten vallen. (CJIB staat bij ons bovenaan in de adressenlijst bij het internetbankieren). Maarrr sind de 240 rijdt ze ook wel fluitend over de rechterstrook met een sukkeldrafje (door rood)
Citaat:Dinsdag wordt de bruine verlaagd
Is dat echt nodig Dirk?! ;D ;D
http://img101.imageshack.us/img101/2483/...952we2.jpg
En hoe staat het met de zwaartekracht in het zuiden des lands? Komt de auto al meer richting moeder aarde?
Verlaging is mooi, hoe rijd het? heb je ook stuggere dempers erbij?

Velgen ben ik nog niet helemaal overuit... Past goed bij een donkerdere auto... heb nog wat schoolbord verf Wink
Spoorverbredertje achter zou ook niet misstaan denk ik.

Zijn het "originele" moeren of zit er nog een randje/ribbeltje in?
spulleke hà die veren
paste ze goed de voorveren?
Volvo S70R B5234T4 M59 
staat best mooi!
Inmiddels heb ik moer nr 20 ook gevonden, dus die zal ik je nog wel eens geven.
Over het hikken: misschien ik heb 1 bougiekabel net niet helemaal goed op de dop bevestigd? Gaat nl niet helemaal makkelijk en je denkt al gauw dat ie goed zit, maar dan blijkt ie nog een paar mm te kunnen zakken.

Wel matig dat die Intrax veren dus altijd 'los' komen: niet echt gevaarlijk, maar had dit merk wel iets hoger zitten.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
misschien probeerd je auto je te vertellen dat het niet de juiste kleur is voor die velgen ?? Wink

Maar dat klinkt idd als een backfire, welcome to the world of rijdende gasbommen...
Zeker die van jou Wink (daarmee doel ik op het feit dat die gasleiding nog steeds door je wielkas loopt).
Je hebt toch een carburateurmotor ?
Zeer geslaagd die verlaging met die velgen, zo gekocht of zelf gespoten?
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het bruine bakbeest Paul Oud 11 6.749 5 December 2013, 16:51
Laatste bericht: Paul Oud
  Dirk242 - "De bruine 2.0" Drk 210 89.701 11 February 2012, 11:05
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "Den Blauwe" Dirk242 258 109.298 11 February 2012, 11:01
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "De witte" Dirk242 76 36.972 4 October 2008, 13:24
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)