30 November 2005, 00:10
Pff moet je wel heel veel zuiniger gaan rijden wil je de kosten van die hele conversie terugverdienen; als het je daar om te doen is; anders zeg ik cool 8) . Is LPG geen optie?!
Wat verbruikt die van jou?
|
30 November 2005, 00:10
Pff moet je wel heel veel zuiniger gaan rijden wil je de kosten van die hele conversie terugverdienen; als het je daar om te doen is; anders zeg ik cool 8) . Is LPG geen optie?!
30 November 2005, 00:15
Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie 8)
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
30 November 2005, 00:23
Citaat:bij het grebruik van Megasquirt is een behoorlijke verlaging van het verbruik te realiseren. Als deze upgrade gecombineerd wordt met een electrische ventilator en wat andere snufjes zal het verbruik nog wel wat lager uitvallen. hoe zit het met het vermogen, ik ben trouwens wel van plan om er een electrische fan in te bouwen, wel jammer dat je het zware geluid dan waarschijnlijk kwijt bent bij het starten. tevens wil ik een IC inbouwen en ik heb nog een Dumpvalve kiggen.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
30 November 2005, 00:30
Citaat:Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie Ik wil um wat efficienter maken, en ik vind dat geen pimpen, qua uiterlijk blijft ie wel origineel, alleen andere velgen, polarissen als het aan mij ligt. En ik wil er af en toe eens een lekker GTItje of BMWtje uittrekken, ligt waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
30 November 2005, 07:38
ja hoor, a.s.Turbo is 23 jaar oud
![]() ![]()
orte Bochtenridder
![]()
30 November 2005, 10:22
Ook ik ga voor origineel............ :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
30 November 2005, 11:04
Lukas Lagerweij schreef:Citaat:Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie Ja en nee, 23jarige volvorijders wel, helaas geen turbo...
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam
![]()
30 November 2005, 11:08
een intercooler zal 'm niet zuiniger maken kan ik je uit ervaring vertellen! Rechtervoet is erg belangrijk: dat kan naar 1 op 10 leiden of 1 op 6.
daarbij doet een goede afstelling / onderhoud ook veel. Verder geen echte trucs om 'm zuinig te laten lopen. Dan heb je toch echt de verkeerde auto gekocht ![]() ps. op lpg loopt ie prima trouwens!
30 November 2005, 14:53
Lukas Lagerweij schreef:waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders? Wel hier een 24-jarige GLT-rijder 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
30 November 2005, 15:22
Ik heb geen turbo en 23 ben ik ook niet meer...
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|