Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat verbruikt die van jou?
#51
Lukas Lagerweij schreef:alleen andere velgen

Mag ik dan je Virgo's? Dat blijven toch de mooiste velgen voor een 240...
Antwoord
#52
Hoeveel mijn 242 verbruikt, weet ik niet .
Wel dat het niet weinig is, ik schat zo'n 1:8
Vandaag nog 40 euri erin gegooid, is denk ik van het weekeinde weer op.
overigens wel voor 1,24 e voor een liter bij de makro in A'dam

o ja ik ben 41 (schijnt belangrijk te zijn)

De 340 loopt 1:9.5 (Mijn vriendin houdt het wel bij)( en die is 34) Big Grin
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
#53
John242 schreef:1,24 e voor een liter bij de makro in A'dam

o ja ik ben 41 (schijnt belangrijk te zijn)

Betaal je dan meer als je ouder bent of juist minder?
Antwoord
#54
Minder he.. Heb al genoeg bijgedragen aan de staatskas.. :evil:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
#55
Lukas Lagerweij schreef:
Citaat:Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie

Ik wil um wat efficienter maken, en ik vind dat geen pimpen, qua uiterlijk blijft ie wel origineel, alleen andere velgen, polarissen als het aan mij ligt. En ik wil er af en toe eens een lekker GTItje of BMWtje uittrekken, ligt waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders?
wel 240, geen turbo, 19 jaar Smile

het vermogen met megasquirt gaat meestal wel wat omhoog door het betere mengsel en minder restrictie in de inlaat (luchtweger gaat dan weg).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#56
Citaat:wel 240, geen turbo, 19 jaar

Goedzo jong mee beginnen kan geen kwaad, kwas 17 toen had ik m'n eerste P1800
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
#57
Mijn GLT: 1 op 7,5 gemiddeld, half om half stad/snelweg.... Cry
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
#58
Lukas Lagerweij schreef:
Citaat:wel 240, geen turbo, 19 jaar

Goedzo jong mee beginnen kan geen kwaad, kwas 17 toen had ik m'n eerste P1800
damn, dat is pas mooi!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#59
Hmz, vrijdag Arnhem Vlissingen in 2 uur, kruissnelheid 130, heen en terug gemiddeld 1:10.. op gas met 4,2 ton op het tellerdingeske...
8)
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriamWink 245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Antwoord
#60
Hmmmm mooie verhalen, ik haal krap 300 km :evil: en dan staat het metertje weer trouw onderaan. Heeft dit misschien iets met de zwaartekracht te maken. Rechterbochten maken de inhoud trouwens iets positiever...

En ja het is BENZINE! Maar ik heb goed hoop, heb er nu heel wat aan lopen sleutelen en houd jullie op de hoogte....
(zie ook topic electrisch, stroom pomp in tank)
&quot;SHAKEN, NOT STIRRED!&quot;<br /><br />Volvo 240 GL Estate 1990 &quot;Polar White&quot;<br />B230F LH2.4 Jetronic<br />422.000 km, kinderzitje en labrador vrij....<br /><br />* Autobianchi A112 Abarth 1983<br />* Autobianchi A112 Elite 1984
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)