7 August 2009, 06:58
Je moet wel echt heel veel van die auto houden ;-)
Respect!
Respect!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
|
Verroest
|
|
7 August 2009, 06:58
Je moet wel echt heel veel van die auto houden ;-)
Respect!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
7 August 2009, 07:10
Zwarte Flirt schreef:Even te lang op dezelfde plek lassen en er ontstonden weer nieuwe gaten, dus van een mooie strakke las is geen sprake. Zijn dat die bussen die op de MLtectyl spuit gaan ? De LPGtankplaats is eigenlijk helemaal geen slecht ID. Nadeel is dat je bij injectie niet meer met een simpele tank toe kan... Succes met de afwerking...persoonlijk haat ik details, veel tijd en werk en relatief weinig resultaat 8) : :-\
[img][/img]
7 August 2009, 22:47
Nee, de bussen zijn gewone spuitbussen, maar ze werken goed.
Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat mijn auto al zwart is, want alle andere kleuren behalve de primer zijn glimmend en vragen wat meer tijd om te drogen. En afwerken is ook niet mijn sterkste punt, maar ik wil wel proberen de reparatie zo veel mogelijk onzichtbaar te maken.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
8 August 2009, 07:29
Goed bezig Gerard!!
En uiteraard je schoonvader ook! Het ziet er weer uit als een complete auto. Kun je toch zien dat er meer veranderd is aan de auto's als alleen maar een achterlichtje en een luchtroostertje
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
8 August 2009, 11:43
Ben benieuwd hoe 'recht' het allemaal is als je hem op een richtbank zet nu. Maar desondanks wel een karwei waarvan ik zeg dat doen de meesten je niet na.
OK, ik maak de volgende deal met je Gerard: Vanaf nu zie ik jou iedere woensdagavond in de kas bij mijn Volvo. En dan zorg ik voor eten en drank. ;D ;D ;D "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
8 August 2009, 12:32
Mooi aanbod Saint, maar helaas is de Flirt niet mijn enige project deze zomer. :-* :-*
Ik moet ook nog even het dak van mijn huis gedeeltelijk verwijderen om op onze slaapverdieping wat meer lucht en licht te creëren, door intern wat ramen en een dubbele deur te timmeren en daarna het dak te openen. En dan hebben we een balkon van 3,5 x 2 mtr. en uitzicht over Dordt vanuit ons bubbelbad. ;D ;D ;D De restwerkzaamheden aan de auto gebeuren geleidelijk aan voor de deur, maar eerst nog even de achteras monteren en alles weer netjes aansluiten. Er komen maandag nog wel wat foto's. : :
8 August 2009, 19:26
Heb net met verbazing en ontzag je relaas gelezen omtrent de reánimatie van de Zwarte Flirt.
Respect.
9 August 2009, 16:17
Volgens mij is dit 1 van de snelste restauraties ooit.
Maak je straks ook na-foto's als 't allemaal helemaal af is en weer rijdend is?
9 August 2009, 21:28
Ja hoor, maar dat duurt nog wel even.
Als hij eenmaal weer rijdt is de noodzaak alle nog kale plekken te behandelen, toch iets minder groot. Dus alsjeblieft niet teveel in mijn nek hijgen ![]() Topprestaties duren nooit lang. : : ;D ;D
9 August 2009, 22:31
Topprestaties duren nooit lang
Jij moet maar's met m'n vrouw gaan praten... ;D Succes met het voltooien van deze monsterklus! :o |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|