Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ook ik ben gevallen
#21
Mijn mening is in ieder geval dat (als het aanwezig is) ze het ook zouden moeten doen. Ik zal in ieder geval FF kijken of er geen los stekkertje onder de stoelen zit.
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
#22
De fasten your seat belt verklikker werkt alleen op de bestuurderstoel vanaf MY midden tachtig, en niet (meer) op de passagiersstoel. Het systeempje wordt inderdaad nogal eens losgekoppeld, zo ook de daytime running lights.

groet
ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
#23
bij mijn passagiersstoel toch echt wel Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#24
Ik ga in ieder geval dit weekeind FF onder beide stoelen kijken. Gewoon voor de zekerheid. Ennuh dat de lichten branden overdag vind ik niet erg. Als motorrijder met bijna 28 jaar ervaring ben ik sowieso gewend met lichten aan te rijden.
Ik had net wel iets anders wat me nog niet eerder opgevallen was. Na een stukje snelweg met plm. 110 op de teller moest ik behoorlijk remmen en sloeg de motor af, ondanks dat ik de koppeling helemaal ingetrapt had. Kan natuurlijk wezen dat hij te zuinig stationair staat, maar toch.....
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
#25
effe terug lijkt me handig. al blaas je 160 en dan flink remmen maar lopen blijft ie als t goed is. de mijne wel in ieder geval. maar kan kleinigheidje zijn even de eerste kleine dingetjes moet je toch zelf achterkomen zo'n garage kan ook niet alles zien in een kort proefritje. gaan ze vast heel netjes verhelpen als ik jou zo over je garage hoorde succes en laat ff weten wat t was.
Vitara
Antwoord
#26
Ik ga inderdaad even terug, maar eerst een goed weekje rijden. Anders vind ik daarna weer iets en moet ik weer terug. Ik verzamel even, kan de garage alles ik een keer doen. A.s. zaterdag maakt ik ook een langere rit (ff over de grens) en kan ik alles goed uitproberen.
Wat de uitkomst is laat ik weten.
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
#27
Zo'n GL1000 heb ik ook nog gehad, trouwens... de mijne was van 1977.
Antwoord
#28
Hoor ook een beetje bij elkaar..........dikke auto............dikke motor.......... De Goldwing komt alleen met mooi weer naar buiten. De Old-timer is nu nog mooi en redelijk origineel, dus..........
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
#29
Ja, die van mij was ook heel mooi en origineel, maar dat is al heel lang geleden... nu staat er alleen nog een onherkenbare XS1100 van '78 voor de deur weg te kwijnen...
Antwoord
#30
Citaat:Na een stukje snelweg met plm. 110 op de teller moest ik behoorlijk remmen en sloeg de motor af, ondanks dat ik de koppeling helemaal ingetrapt had.

Hans, wees er wel alert op dat ook je stuurbekrachtiging en je rembekrachtiging uitvalt als hij afslaat. Is niet zo heel erg, maar je moet wel echt spierballen gebruiken (m.n sturen in de bocht) en dat kan je wel eens overvallen.
79-er 242 GT B23e
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)