Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo 6 cilinder-piloten
#41
Peter Timmer schreef:
Sander van Buiten schreef:dat lichtblauw vind ik misschien wel de mooiste kleur voor een 264. Zo eentje wil ik ook wel!

8) Dat is ook de originele kleur van mijn 265 en dat moet 'ie ook weer worden ( in de toekomst ). De mijne is ook een origineel nederlandse auto met nog het originele kenteken erbij. :!: 8)


Mijn 264 is orgineel in Zweden geleverd. Er zit nog een stickertje op van de medische faculteit in Stockholm. Vind ik eigenlijk ook wel leuk. qua geschiedenis.
olvo 264 gl 1975
#42
Als ex-D24 TIC eigenaar, mag ik dan ook hier posten...... :roll:
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
#43
Ik wil ook een lichtblauwe!! :lol: 8) :wink:

En idd Wil, het verhaal bij een auto is minstens zo leuk! De eerste twee eigenaars van mijn auto waren tweelingbroers en daarna heeft de garage waar hij in onderhoud was, de auto op reserve voor directievervoer van de NAM gekocht. Ik heb m weer van de gepensioneerde eigenaars van de (inmiddels gesloten) garage gekocht. Stond in het oude besrijfspand samen met nog heel veel meer lekkers.
Alles erbij: onderhoudshistorie, folders, prijslijst, enz. Vind ik heel erg leuk.

Oh ja: gister het originele reservetankje dat ik op marktplaats heb gekocht in ontvangst genomen. Leuk hebbeding EN nieuw gekocht bij een 264......haha
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#44
Robbert242DL schreef:
Sander van Buiten schreef:Enneh Robbert, over dat gas...............volgens mij had ik me daarover hierboven in bedekte termen stiekem al een beetje positief uitgelaten. Maar DON'T spread the word..... :wink:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst (lees tot een week geleden) ook mijn bedenkingen had over LPG, hoge wegenbelasting.... Tot ik ontdekte dat het best goed rijdt EN nog belangrijker.... Vlak in de buurt tank ik voor € 0,35 liter LPG..... das dus € 1,- minder PER liter dan euro 95..... Tel uit je winst. 1 keer tanken en het verschil in wegenbelasting heb ik eruit :lol:

Zo ook mijn ervaringen met mijn 142. Echt leuk tanken :!:
btw, ik hoef daar geen wegenbelasting voor te betalen. Nog leuker 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
#45
Ja inderdaad, ik kan iedere maand 88 euri ophoesten aan de staat... Maar dan nog, scheelt me hier een euro per liter Idea Dus das de moeite. En met zo'n GLT kijk je niet op een kilometertje meer of minder :lol: 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
#46
Je moet toch dat miljoen zien te halen 8)
#47
Divadi schreef:Je moet toch dat miljoen zien te halen 8)

Drom... en ik zit pas op bijna 600 in een week :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
#48
Volhouden, dan heb je het over zo'n 18 jaar wel gefixt! :lol:
#49
Oh sh^$#, heb ik per ongeluk het GLT-hoekje aangeklikt...... :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#50
Bert koncept schreef:Haha een topic naar mijn hart, mijn 6c diesel heeft een topsnelheid van 160km/u wind van achter en berg af dan zo'n 3 km plankgas en de topsnelheid wordt bereikt.

Maar meestal kom ik net aan de 120 voor ik moet afdraaien Smile

+ ik gebruik mijn volvo om te cruisen niet om te racen. wat is er nu leuker dan tegen 30 per uur door de vlaamse dorpskernen te cruisen met op de achtergrond een chille muziekje.

En zie ik je dan voorbij razen (120) met zo'n Koncept-t-shirt aan? Als het even meezit wil ik wel een 4xl shirt hoor, strijk ik aan de achterkant wel VOLVOLVO.NL!


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 265 ombouwen naar 4 cilinder JDDV 11 11.495 1 March 2009, 11:38
Laatste bericht: jos245
  Hallo 6-cilinder piloten DEEL II (265GLE) Carlos Knaap 24 20.406 27 March 2006, 01:58
Laatste bericht: RonnieDuck

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)