14 September 2010, 22:59
Je moet wat als je voetbal wil kijken en klussen ;D
|
Frox en de gele 142S
|
|
14 September 2010, 22:59
Je moet wat als je voetbal wil kijken en klussen ;D
14 September 2010, 23:23
11 October 2010, 10:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 October 2011, 11:36 door frox.)
Zo lekker klusweer dit weekend zeg
aan de slag dus maarEindelijk (een deel van) de PU-rubbers eronder geplaatst ![]() Panhardstang vervangen: (tijdelijk) Die blauwe is een vervanger om de vieze op te leuken en daar de PU-rubbers in te doen. De maat van de rubbers verschillen namelijk tussen de twee stangen. (of zou moeten verschillen, want dat leek op het eerste gezicht toch niet te zijn, vanavond maar is kijken als due troep eraf is) Maar de blauwe vervanger is zowiezo al stukken beter! Niet zo gek ook ![]() [img]]http://lh3.ggpht.com/_9BkofYasd3c/TLK-4eeD_UI/AAAAAAAABNg/6iUtd20vOjY/s1152/DSC07198.JPG[/img] Dempers: achter Deze zijn vervanger door (veel) betere (monroe) Hij gaat nu veel strakker over drempels heen (nu hoef je achterin geen bouwhelm meer op, boink, auw) stabilisatiestang Aan de voorkant de stabilisatiestang ook van PU voorzien. Voorlopig alleen de bovenzijde van de "duw- en trekstangentjes" van PU voorzien.... Dat busje waaraan de remleidingen zitten zat vast geroest/geprut. :-\ En binnenkort wil ik net als op deze manier de 2e stabilisatiestang eronder fixen Dus tzt wordt de boel toch weer aangepakt. Eerst die oude schoonmaken en geel spuiten :p Ik vind opvallende kleurtjes aan de onderkant juist wel leuk ![]() Draagarmen De draagarmen liggen ook al klaar om eronder te gaan. (moet wel nog ff een leuk kleurtje op) Spacers: Heb ook 100 mm spacers gemonteerd aan de achterzijde,ziet er wel rete vet uit zeg ![]() onee... de velgen zitten binnenstebuiten ??? :-\
Volvo 142S - 1973
Felix
11 October 2010, 11:11
Zal ik doen
(is trouwens meer een bruine vlek dan echt roest, maar heeft wel wat aandacht nodig ja)
Volvo 142S - 1973
Felix
13 October 2010, 21:50
Fertan.
Je moet 'ns op de beurs kijken naar mike sanders of fluidfilm. Dan kan je de vette dreck resten van de vorige eigenaar ook weer aanvullen na al je gepoets
13 October 2010, 23:55
Ik zou ook graag zoiets doen maar zie toch op tegen dat verwarmen van sanders fett.
14 October 2010, 08:02
hoeze dat? een ei bak je toch ook niet in een koud pannetje.?! Ik heb vorig jr in November of zo de hele auto gedaan met FF, electrisch pitje, sproeibeker er op tot de boel kookte, en spuiten..
wel ff opletten, als het ergens uitloopt meteen een bakkie er onder, die heb je dus ook enkele nodig, kun je uiteraard gewoon weer gebruiken, het begint dus met veel pudding eten.. Fertan is wel leuk, ik heb het ook, maar wel herhalen en moet na droging afgespoeld en afgewerkt worden. Als je eerst de naden laat "vollopen" en na het "uitdruppen" een stukje wc-papier er langs haalt is het ook weg, maar inwendig wel vet..! Ik heb in beide achterschemen, vlak boven de dorpel en speldeprikkie zitten, daar is de FF uit komen lopen en is 1 vetvlek geworden, na een jr geen bruine spikkels, het zit helemaal ingepakt.. |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Gele 242 in Zeeland. Hulp gezocht voor de laatste 5% | EduardW | 36 | 21.346 |
23 January 2020, 12:33 Laatste bericht: Volvo 142 B23 |
|
| de gele banaan; 245 uit 1976. | jero | 2 | 3.788 |
4 November 2010, 13:29 Laatste bericht: Dopski |
|
| onze lieve gele zweedse tank | da goose | 16 | 10.579 |
28 June 2006, 13:53 Laatste bericht: Sander van Buiten |
|