25 September 2006, 20:19
Hallo,
afgelopen weekeinde met de 2.8 v6 aan het stoeien geweest om LPG weer aan het werk te krijgen. Omdat er nogal wat over geschreven wordt was ik huiverig m.b.t. backfire e.d. Welnu, het mengstuk van de motor zit op de plaats van het koperen plaatje aan de bovenzijde/ voorkant van het inlaatspruitstuk en zal dus ook waarschijnlijk principieel minder last hebben van backfire.
Na hem in het midden te hebben gezet, op benzine starten en terugregelen van 3500 naar 900 toeren loopt hij nu lekker.Gedurende al het prutsen heemaal geen last gehad van rare dingen,en vandaag 70 km mee gereden (nog steeds zonder luchtfilterhuis maar met katoenen luier en K&N olie) OOK geen rare dingen gehad. Voor iedereen die moeilijke dingen van plan is is dit Zeeeeer aan te raden, als het onder deze omstandigheden goed gaat vraag ik me af wanneer het niet goed zou gaan......
(Ik heb een mooie foto maar weet niet hoe ik die hierop zet)
afgelopen weekeinde met de 2.8 v6 aan het stoeien geweest om LPG weer aan het werk te krijgen. Omdat er nogal wat over geschreven wordt was ik huiverig m.b.t. backfire e.d. Welnu, het mengstuk van de motor zit op de plaats van het koperen plaatje aan de bovenzijde/ voorkant van het inlaatspruitstuk en zal dus ook waarschijnlijk principieel minder last hebben van backfire.
Na hem in het midden te hebben gezet, op benzine starten en terugregelen van 3500 naar 900 toeren loopt hij nu lekker.Gedurende al het prutsen heemaal geen last gehad van rare dingen,en vandaag 70 km mee gereden (nog steeds zonder luchtfilterhuis maar met katoenen luier en K&N olie) OOK geen rare dingen gehad. Voor iedereen die moeilijke dingen van plan is is dit Zeeeeer aan te raden, als het onder deze omstandigheden goed gaat vraag ik me af wanneer het niet goed zou gaan......
(Ik heb een mooie foto maar weet niet hoe ik die hierop zet)
960 3.0 '95<br />265 1980<br />262c`80....(castraat)