12 February 2008, 19:45
Ik heb dus een B27E 1978 (265) hiervan zijn inlaatspruitstukken lek. Trekt valse lucht en loopt maar op 4 pitten. En dat alleen maar op LPG, benzine krijgt ie helemaal niet meer aan de praat.
Ik ben hiervoor bij de Volvo dealer geweest en deze kan helemaal niets vinden over deze pakkingen.
Volgens hun zitten daar O-ringen of misschien zelfs gewoon vloeibare pakking.
Ik moet het eerst maar eens uit elkaar draaien volgens hun advies. Als alternatief kunnen ze mij wel deze pakkingen van de B28E bieden omdat deze dezelfde afmetingen vertonen. (Levertijd onbekend).
Ik wou het eerst eens even hier vragen voordat die paddestoel eraf gaat en ik voor verassingen kom te staan.
Wie weet wat zich tussen de passing van deze inlaatspruitstuk bevind??
BVD.
ps. Voor de duidelijkheid even een afbeelding erbij.
Volvo zelf noemt het de "Aanzuigleiding"
Ik ben hiervoor bij de Volvo dealer geweest en deze kan helemaal niets vinden over deze pakkingen.
Volgens hun zitten daar O-ringen of misschien zelfs gewoon vloeibare pakking.
Ik moet het eerst maar eens uit elkaar draaien volgens hun advies. Als alternatief kunnen ze mij wel deze pakkingen van de B28E bieden omdat deze dezelfde afmetingen vertonen. (Levertijd onbekend).
Ik wou het eerst eens even hier vragen voordat die paddestoel eraf gaat en ik voor verassingen kom te staan.
Wie weet wat zich tussen de passing van deze inlaatspruitstuk bevind??
BVD.
ps. Voor de duidelijkheid even een afbeelding erbij.
Volvo zelf noemt het de "Aanzuigleiding"
![[Afbeelding: Shot001.jpg]](http://members.home.nl/alsdewiedeweerga/Bull/Pic/Shot001.jpg)