20 April 2008, 21:16
Hallo,
Laast had ik een giga backfire met mijn 244 gle B21E op gas.
Het is me wel een paar keer eerder overkomen, maar nu was naast het luchtfilterhuis en slangen ook de schijf en arm van de LMM naar zijn grootje.
Het gebeurde bij het starten op lpg na een klein stukje rijden.
Heb het luchtfilter en schijf weer een beetje in model gebracht en kon met veel moeite naar huis rijden.
Ik had nog een compleet injectie blok liggen, dus heb ik de LMM overgezet, het injectie gedeelte en spuitstuk laten zitten.
Bij het starten verzuipt hij nu ernstig, alles stinkt naar benzine.
Iemand een idee waar het aan licht, zijn de luchtmeter en benzineregelaar uitwisselbaar?
mischien de koudstart injector ?
Of CO2 afstelling ?
groet Kay
Laast had ik een giga backfire met mijn 244 gle B21E op gas.
Het is me wel een paar keer eerder overkomen, maar nu was naast het luchtfilterhuis en slangen ook de schijf en arm van de LMM naar zijn grootje.
Het gebeurde bij het starten op lpg na een klein stukje rijden.
Heb het luchtfilter en schijf weer een beetje in model gebracht en kon met veel moeite naar huis rijden.
Ik had nog een compleet injectie blok liggen, dus heb ik de LMM overgezet, het injectie gedeelte en spuitstuk laten zitten.
Bij het starten verzuipt hij nu ernstig, alles stinkt naar benzine.
Iemand een idee waar het aan licht, zijn de luchtmeter en benzineregelaar uitwisselbaar?
mischien de koudstart injector ?
Of CO2 afstelling ?
groet Kay
ex volvo's | volvo 245 polar 1993 | volvo 944 IC 1996 | volvo 245 GLT 1988 |volvo 244 GLE 1980 |volvo 245 GL 1982 | volvo 340 GL Redline 1990 | volvo 340 winner 1985 | volvo 340 DL special 1987 |