Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schat, pak de champagne even uit de koelkast; WE ZIJN ER WEER!
Met een kapotte Volvo (respect voor Gerard! oa) doorgaan tot het bittere eind, vele uren, tot ie eindelijk weer loopt. Of in dit geval mijn geliefde, mevrouw Volvovo.nl, repareren van een 'menselijke fout'. Mijn excuses voor het ongemak. Doorzettingsvermogen en geloof er in hebben is de sleutel tot succes!!

Van de ongeveer 24 uur dat we offline waren, is hooguit een halve dag aan posts verloren. In verhouding tot het totale aantal dagen dat het forum bestaat, of het totale aantal posts is dat in feite nihil te noemen. Oftewel zeer positief, al zeg ik het zelf! ;D

Mochten er nog issues zijn die opgemerkt worden, post ze hier s.v.p. We horen graag wat er beter kan en proberen altijd tijd vrij te maken dat te implementeren ofwel op te lossen.

Opnieuw veel Volvo-plezier gewenst!!!

;D

[Afbeelding: sSp_bdaycake2.gif]
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Hartstikke netjes gedaan! Ik miste gisteren al een dagelijkse routine Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
gelukkig ,1 dag zonder,trek ik nog net 8)
Respect
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Ooh, wat heb ik het gemist, maar gelukkig kunnen we weer genieten van deze heerlijke site. Bedankt.
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Ik kan nog steeds niet reageren, sessie verlopen zegt ie telkensSad

EDIT: Hij doet het weer!?
Groeten, Boele
Yesssss,
Ik was ook een beetje ontheemd zo zonder mijn dagelijkse routine.....
Mooi dat hij weer up is!!!!

Ook mijn vaste rijtje werd wreed verstoord.
Volvo-forum.nl --> Volvo850forum.nl --> Volvolvo.nl --> Volvokv.nl --> golfchat.nl

maar we zijn er weer :-)
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Bedankt voor je inspanning! Mooi dat er mensen zijn die het motto hoog hebben "niet L*llen maar doen"
245DL 1980 USA
Was wel even schrikken,voelde als een amputatie :-\,helemaal blij voor mezelf en een ieder die zich hier thuis voelt.
Knap werk! :o
Mooi zo!

Al lijk ik nog wel issues e hebben vanuit Firefox.
Bovenaan een gele balk, met melding: "0: CURL_ERROR_MSG: The requested URL returned error: 404"
En bij een post plaatsen steeds " sessie verlopen" ook na 30 sec.

Dit bericht dus via IExplorer, dan werkt het wel, tenminste als jullie dit lezen....

Edit: dit werkt dus inderdaad. Smile
Maar Firefox (nog) niet (meer)... :'(

Nog een edit: dat laatste klinkt wellicht wat als een zeurpiet/mopperkont. Dus voor de goede orde: Ben dus heel blij dat het er weer is, en dat laatste is zeker niet als kritiek of gezeur bedoeld! Enkel als signalering!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)