Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lasser gezocht!
Mijn "ouwe blauwe" is wederom zonder problemen en bijbehorende kosten door de APK gekomen!
Wel maakte men mij attent op de rechteronderdorpel die hier en daar wat (door)roestplekken vertoont.
Ook aan de linkerbovendorpel is het roestduiveltje bezig.

Een ooit ergens verkeerd bestelde reparatiedorpel heb ik nog liggen; wellicht kan hier een stuk uitgezaagd worden.
Nou heb ik al veel dingen kunnen fiksen, maar lassen e.d. heb ik nog nooit gedaan en heb er ook geen verstand van.

Is er iemand , bij voorkeur in de Leidse regio, die lasmogelijkheid en tijd heeft?

Groet,

Abel
Antwoord
Deze week de boel toch maar laten lassen bij CarService , hier in Katwijk. Gaten waren toch groter als ik eerst dacht.

Linker bovendorpel voor, rechter onderdorpel achter en een gat rechtsvoor in de bodem zijn, naar mijn idee,vakkundig gerepareerd. Het ziet er allemaal weer hard en strak uit.
Met spuitwerk erbij was ik toch zo'n €300,= lichter... Tongue

Vanmiddag de blauwe even gewassen en (gedeeltelijk) in de was gezet. Toch weer een aantal ,welliswaar kleine, roestplekjes ontdekt. Voor een auto van dik 20 jaar valt het nog best mee, vind ik.

Eigenaar Hassan meldde nog dat je , als tie beschikbaar is, de brug kunt huren om zelf te sleutelen.

Antwoord
Nette prijs van hassan.

Die sleutelruimte klinkt ook wel goed, al is katwijk niet echt om de hoek
Antwoord
Doe het zelf garage in Dordrecht, is voor jou misschien wat dichterbij Dop. Gereedschap en hefbruggebruik voor € 8/uur
Ma t/m za 9-21 na reservering 06-17999481 Planckstraat 90 Industrieterrein Dordtse Kil 2 in Dordrecht Afslag 's Gravendeel van de A16
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Doe het zelf garage in Dordrecht, is voor jou misschien wat dichterbij Dop. Gereedschap en hefbruggebruik voor € 8/uur
Ma t/m za 9-21 na reservering 06-17999481 Planckstraat 90 Industrieterrein Dordtse Kil 2 in Dordrecht Afslag 's Gravendeel van de A16

Ik wil binnenkort de lascursus gaan volgen bij rustbuster, hebik ook hassan niet meer nodig....
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
Ik ga binnenkort ook een apparaat kopen denk ik, oefening baart vanzelf kunst.
Antwoord
Daar zijn de gebroeders beun ook nog mee bezig, als je de laatste foto's bekijkt. ;D ;D Gelukkig kun je met een slijptol weer veel goedmaken. Tongue Tongue
Mail me maar welke dag je volgende week kunt komen, dan mag je alvast met een geleend apparaat oefenen. Ik hou het adres liever geheim, maar het is een stuk dichterbij als Dordrecht.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Precies dat zelfde dacht ik ook + dat kan ik ook.
Ik mail je van de week.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  gezocht originele plaatwerk bartrouveen 7 14.175 12 November 2014, 19:37
Laatste bericht: bartrouveen
  zoek lasser tegen betaling hugo 8 7.319 31 December 2008, 02:07
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)