Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boele's 1800E opknappen
Moet daar vnv toch heen!

Wat voor een naam geeft men aan zon plastic plaat?;-) Voordat ze me weer gapend aan staan te kijken (zoals gebruikelijk)
Groeten, Boele
Antwoord
Boele schreef:Moet daar vnv toch heen!

Wat voor een naam geeft men aan zon plastic plaat?;-) Voordat ze me weer gapend aan staan te kijken (zoals gebruikelijk)

volgens mij acrylaat, staat in de buurt van golfplaat e.d.
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:volgens mij acrylaat, staat in de buurt van golfplaat e.d.

Thanks!
Groeten, Boele
Antwoord
Stoelen alweer verkocht. Aardig rap!

Nu dus aan het kijken voor kuipstoelen met een verstelbare rugleuning en ietsiepietsie meer comfort. Recaro heeft tot nu toe het meest aansprekende. Hoe we dat gaat bevestigen is dan wel weer de vraag...
Groeten, Boele
Antwoord
Wow netjes, nog voor ik een beslissing kon nemen zijn ze al wegTongue
245L VAN
Antwoord
Sebastiaan! schreef:Wow netjes, nog voor ik een beslissing kon nemen zijn ze al wegTongue

Tja, ben zelf van het snelle handelen. Als ik geen reactie terugkrijg, gaan ze over!
Groeten, Boele
Antwoord
Boele schreef:Stoelen alweer verkocht. Aardig rap!

Nu dus aan het kijken voor kuipstoelen met een verstelbare rugleuning en ietsiepietsie meer comfort. Recaro heeft tot nu toe het meest aansprekende. Hoe we dat gaat bevestigen is dan wel weer de vraag...

ik heb m'n Cobra destijds met 2 dikke strippen op het originele frame geschroefd..
Antwoord
Jambon schreef:ik heb m'n Cobra destijds met 2 dikke strippen op het originele frame geschroefd..

Zoiets zoek ik dus ook!

[Afbeelding: 127218449.DQkB7wTN.DSCN3454.JPG]
Dit vind ik wel wat!

Zit nu sterk te twijfelen: originele stoelen opnieuw laten bekleden, of kuipstoelen zoeken die op bovenstaande lijken. (dan gewoon zwart stof of alcantara, leer niet zo kapot van in de zomer ;-)
Groeten, Boele
Antwoord
lekker ouderwets met ventilatie oogjes..
Antwoord
Dit weekend bezig geweest om de zijpanelen opnieuw te bekleden. Voor het totale bedrag van deze panelen (ruim 300euro) vond ik het een stuk interessanter om ze zelf te maken. Bij http://www.schuimrubberbetaalbaar.nl/kunstleer-met-foam-laag_114/ Skai kunnen kopen met een foamlaag. Bij de Hornbach (credits naar Jambon) heb ik een kunststofplaat gehaald van 2x1mtr, 3mm dik. Dit is goed te verwerken!

Maat opnemen was wel lastig. De oude platen waren immers door vocht flink aangetast. Een middag passen en meten heeft geholpen:

[Afbeelding: 1800Zijpanelen18-02-2011001.jpg]

Dankzij de kou moeders weten te overtuigen dat ik in de huiskamer aan de slag mocht. De kleine paneeltjes waar de binnenverlichting in zit, opnieuw bekleed. Ziet er erg netjes uit! Direct gemonteerd. Stroom erop gezet. Brandde direct de zekering door. Nu eerst maar eens uitzoeken of de kleine schroefjes geïsoleerd moeten zitten.

Vrijdag heb ik de originele stoelen naar een autobekleder in Zeist gebracht. De prijs is schappelijk. Kuipstoelen kan ik tenslotte altijd nog monteren.

Vandaag staan de grote panelen op het programma! Het lijstje met things to do wordt steeds korter!
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen volvo200liefhebber 12 8.156 24 August 2009, 10:15
Laatste bericht: abbabak

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)