5 March 2011, 23:32
Plaatje!
|
Boele's 1800E opknappen
|
|
6 March 2011, 00:53
Jambon schreef:heel vervelend allemaal... hoe gedragen de wieltjes zich..? Nog niet echt een bocht mee gemaakt! ;-) Eerst maar eens met stoelen, dat rijdt wat beter dan aan het stuur hangen!
Groeten, Boele
6 March 2011, 11:19
Die foute velgen staan prachtig!!!
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
6 March 2011, 12:02
edwin schreef:Die foute velgen staan prachtig!!! Ik vind het zelf dus ook wel stoer staan! Een vrij amerikaanse look! Kentekenplaatje vind ik erg mooi ipv zo'n brede!
Groeten, Boele
6 March 2011, 12:15
Wowwww dat ziet er goed uit hey
6 March 2011, 12:36
aRjen.T schreef:Wowwww dat ziet er goed uit heyWas ook het eerste wat in mij opkwam (zakdoek pakken en mond afveegt)Citaat:(volgende keer alleen het OD draadje niet OM de cardanas leggen, deze is nu gewokkeld ;-) ) kleine geitjes hou je toch, grinnik
6 March 2011, 12:47
edwin schreef:Die foute velgen staan prachtig!!! Prachtige velgen onder een prachtige auto, had eerst ook mijn bedenkingen met deze velgen onder zo'n klassieke auto. Maar ik ben helemaal om, alle P1800's in NL moeten aan de Polarissen!
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
6 March 2011, 19:28
Volvo 142 B23 schreef:Prachtige velgen onder een prachtige auto, had eerst ook mijn bedenkingen met deze velgen onder zo'n klassieke auto. Maar ik ben helemaal om, alle P1800's in NL moeten aan de Polarissen! Dan moet ik maar es slotbouten gaan zoeken!
Groeten, Boele
13 March 2011, 13:15
Na het zelf maken van een 'stoel' nog maar eens een rondje door de wijk gereden.
![]() Tijdelijke bak blijkt goed te werken. Gisteren de gereviseerde eronder gesleuteld. De tijdelijke bak lekt wel veel olie. Dus maar even een nieuwe pakkingset monteren. Kan later ook nog. Na het rijden met de gereviseerde bak, hoorde ik een bonkig geluid! Ik vond al dat de cardanas zo laag in de tunnel lag. Blijkbaar is het rubber van het staartstuk dus niet opperbest of heb ik hem verwisseld met de 'tijdelijke' bak. Vanmiddag maar even veranderen. Zijn er ervaringen met het monteren van een bakrubber van een 164? Meen wel eens gehoord te hebben dat die een stuk stugger is.. De deurpanelen zijn inmiddels ook gemonteerd. Een hele klus om ze er netjes op te krijgen. Er is een minimaal kleurverschil tussen de deurplaten en de armsteun, dit valt eigenlijk alleen erg op bij het maken van een foto met flitser.. ![]() Omdat ik graag een carkit voor mijn iPhone wil in de 1800, heb ik er een gekocht van Carcomm. Deze laadt de telefoon bij en ik kan er ook nog eens muziek mee afspelen via de speakers. Omdat ik een net steuntje wil, hebben we het geheel bekleed met kunstleer. ![]() Vliegen zo hier en daar nog wel eens wat zekeringen om de oren. Toch nog maar eens het eea nalopen onder het dashboard...
Groeten, Boele
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen | volvo200liefhebber | 12 | 8.163 |
24 August 2009, 10:15 Laatste bericht: abbabak |
|