13 March 2011, 18:20
Ja foto's zijn niet altijd een goede graadmeter. Ik vind het erg mooi geworden! Op de fotolijkt het een beetje two-tone dat me absoluut niet stoort! Ben wel benieuwd hoe dat wordt met de telefoon.
|
Boele's 1800E opknappen
|
|
13 March 2011, 18:20
Ja foto's zijn niet altijd een goede graadmeter. Ik vind het erg mooi geworden! Op de fotolijkt het een beetje two-tone dat me absoluut niet stoort! Ben wel benieuwd hoe dat wordt met de telefoon.
13 March 2011, 21:00
pepijnwk schreef:Ja foto's zijn niet altijd een goede graadmeter. Ik vind het erg mooi geworden! Op de fotolijkt het een beetje two-tone dat me absoluut niet stoort! Ben wel benieuwd hoe dat wordt met de telefoon. Met de telefoon valt het een beetje tegen Had hem rechtstreeks aangesloten op een stroombron & de versterker, alleen als ik nu gebeld wordt, hoor je het knetterhard in de auto. Niet echt de bedoeling.. Kan er alleen geen radio tussen hangen, wil immers niet in mn dashboard zagen.Nu zijn er wel mooie retroradio's verkrijgbaar in het buitenland (nog nooit in NL gezien) alleen die zijn al snel 300+euro!! Jambon schreef:ik heb een 164 motorsteunrubber gemonteerd icm de M46, werkt goed.. Heb er nu ook een zwaarder rubber tussen gezet. hoogte is hetzelfde, diameter anders. Zit nu goed! Nog een rondje gereden (kon het niet laten) en geen gebonk! Viel me trouwens op dat hij zo op de 80mph zit! Zal wel komen door de gewichtsbesparing van de stoelen.. ![]() Hij moet alleen wel echt uitgelijnd worden! Na het vervangen van al het rubberspul begint hij toch een beetje te zoeken/trekken. Maar eens op zoek naar een uitlijner die 'snapt' waar ie mee bezig is. Toe/in lukt me wel, alleen caster niet denk ik.. Velgen ben ik tot nu toe erg over te spreken, wel wat spoorgevoelig.
Groeten, Boele
13 March 2011, 21:45
Dat spoorgevoelig zijn houdt voor een groot gedeelte op als hij goed uitgelijnd is verwacht ik. Mocht het zo blijven en je hebt e last van wil ik je wel van je wielen af helpen! ;D
13 March 2011, 22:44
pepijnwk schreef:Dat spoorgevoelig zijn houdt voor een groot gedeelte op als hij goed uitgelijnd is verwacht ik. Mocht het zo blijven en je hebt e last van wil ik je wel van je wielen af helpen! ;D Haha tot nu toe ben ik er eigenlijk wel blij mee!
Groeten, Boele
13 March 2011, 23:28
Boele schreef:Haha tot nu toe ben ik er eigenlijk wel blij mee!Dat kan ik me goed voorstellen. Ze staan erg goed onder de auto!
18 March 2011, 20:31
DopdeDouwer schreef:Bij de keuring weten ze niet wat hun overkomt denk ik... ;D Vandaag is de oto gekeurd. Ging allemaal niet echt lekker. Heenweg veel backfires: Luchfilterslang uit elkaar geklapt. Nu maar een nieuwe zoeken, zijn origineel niet meer leverbaar.. Zit iets raars in de elektra, woensdag deed de verlcihting, ruitensproeier, claxon e.d. het nog. Vandaag nog maar sporadisch.. 1 stuurkogeltje heeft wat speling, de apk man vond het een twijfelgevalletje. Voor 5 tientjes vervang ik ze liever. Dan is het tenminste allemaal maar goed. Verder wel een vervelender punt: Handremkabel loopt tegen de dikke uitlaatpijp. Dit is niet zo snel te repareren. Denk dat ik een soort katrolletje moet maken. Zal eens een foto plaatsen zodat jullie mee kunnen denken. Deze puntjes even verbeteren en dan kan ie van de week uit de schorsing!
Groeten, Boele
18 March 2011, 21:24
Wat zal het heerlijk zijn als je weer mag rijden. Het ziet er allemaal prachtig uit. Het deurpanneel ook. Alleen aan de 4 ronde alu dingen onder de auto ben ik nog niet gewend. Voor mij iets te USA custom car. Lelijk, nee dat niet. Mooi, ook weer niet.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
18 March 2011, 22:34
SFRC schreef:Alleen aan de 4 ronde alu dingen onder de auto ........Die vind ik juist wel weer erg mooi! Echt supergave auto. Mbt tot je handremkabel..zit er een buitenkabel om daar waar hij de uitlaat raakt. Als wel dan kun je wellicht een beugeltje gebruiken waar ze ook wel gasleidingen onder auto's vast maken.... Maar ik weet niet precies hoe het eruit ziet dus misschien een stomme suggestie......
19 March 2011, 20:54
Vandaag een katrolletje gefabriceerd voor de 1800. Komt van een raammechanisme van een Amazon af.
Even globaal opgemeten hoeveel de kabel omhoog moest tov de uitlaat, vervolgens het juiste spul gezocht. Toch makkelijk zo'n vader die een berg Amazon spul bewaard heeft ;-) Hier een foto: ![]() Vind het zelf nog vrij creatief opgelost! (Hoop alleen dat het kunststof wieltje niet te snel smelt Zolang hij de APK maar haalt!Verder een nieuw inlaatluchtslang gemaakt. De oude was gisteren ontploft bij een backfire. Rook naar vuurwerk in de auto! :o Blijkt dat mn nieuw gekochte vlammenwerp bobine het toch niet helemaal goed doet. Na 15min gloeiend heet! Beetje zonde! Waarschijnlijk door het niet monteren van een voorschakelweerstand? Of kunnen deze ook intern in de bobine verwerkt zitten? Het is er een van Tinustechniek Verder nog twee stuurkogels vervangen, en de verlichting in orde gemaakt. Weer zo'n geoxideerd stekkertje op het relais waardoor een kwart van de elektra het niet doet!
Groeten, Boele
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen | volvo200liefhebber | 12 | 8.164 |
24 August 2009, 10:15 Laatste bericht: abbabak |
|