Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boele's 1800E opknappen
Few, die info had ik nog niet gevonden... Bedankt!
Groeten, Boele
Antwoord
Boele, de spoed kan je gewoon tellen: Het boutje dat ik al een tijd in m'n portemonnee heb, heeft zoals al geschreven een steel van 32mm. Eigenlijk net te kort. Op een halve inch zitten 10 windingen schroefdraad. 20 per inch dus. De diameter is ongeveer 4mm. 1/4" dus. Dat is een standaard gebruikelijke schroef. Alleen een langere steel komt niet zoveel voor. Ik weet dus niet welke schroef Marc heeft opgemeten.

http://www.skandix.de/en/spare-parts/acc...p/1010623/
Antwoord
@Rob, je hebt helemaal gelijk, het is 20 tpi. De sleutelmaat is 7/16", de draaddiameter 1/4"

Hoe kom ik bij 14 tpi, geen idee, ergens van een tabel. Ah, 7/16 draad is 14 tpi. Dan heb ik dat wel vaker verkeerd afgelezen, hoe is het mogelijk dat mijn auto's nog in elkaar zitten.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
@ Marc, maar als er geen spoor van boutjes achter je blijft liggen, gaat het goed. Dat is toch een echt britse karakteristiek? Oeps - oppassen met de 1800's! Die zijn ook erg brits!
Antwoord
Gewoon de neoprene krukaskeerring ertussen leggen bleek geen goed idee. Hij staat nu in een showroom, hele blok zit onder de olie! Over 4maanden maar eens kijken of ik hem er ingelijmd krijg.

[Afbeelding: uzzoc.jpg]
Groeten, Boele
Antwoord
Hij is wel in een goed gezelschap, allebei dezelfde kleur?
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Je lens zit ook onder de olie, denk ik? ;-)
Antwoord
...ja wat spettert dat hè..?!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
laptoprob schreef:Je lens zit ook onder de olie, denk ik? ;-)

Haha nee dat krijg je als je niet met de hype mee gaat en nog een camera hebt van 3mp ;-)
Groeten, Boele
Antwoord
nou da's niet zo erg hoor, liever een camera met 3,2 en een echt objectief, dan een "telefoon" met 10 of meer die slechts door een stukkie plastic mag kijken..!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen volvo200liefhebber 12 8.156 24 August 2009, 10:15
Laatste bericht: abbabak

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)