Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
laptoprob schreef:... maar dat is dan wel inklusief 100kg voor de LPG tank. De bedoeling was dat de P1800 rond de 1000kg zou komen, maar er is inderdaad veel te veel staal ingestopt.
Ik weet niet meer of de 1800 gewogen is tijdens de LPG-keuring.
Groeten, Boele
Berichten: 1.152
Topics: 69
Lid sinds: Dec 2007
Volgens mij tellen ze er gewoon een standaard gewicht bij op bij LPG inbouw.
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
is 100 kilo niet wat veel voor een lpg installatie?
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Bij de gele was het voor en na LPG inbouw gewoon hetzelfde gewicht op kenteken.
Berichten: 228
Topics: 12
Lid sinds: Dec 2008
Een dame naar haar gewicht vragen... Mijn 1800S is in een dag 100kg zwaarder geworden: van 1167 naar 1267. Bij mijn 145 hetzelfde verschil, maar dan 1184 resp. 1284. Dus ja, de 1800S is een zware dame.
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
iig brede heupen... gelukkig is d'r kont niet meer zo afgezakt...
Berichten: 534
Topics: 12
Lid sinds: Oct 2007
Hmmm, vrouwen met brede heupen.
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Daarom noem ik het ook nooit een dame! ;-)
Groeten, Boele
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Volgens mij tellen ze er gewoon een standaard gewicht bij op bij LPG inbouw.
Klopt, ik ben de formule vergeten maar denk dat het het gewicht van een halve LPG vulling is, of het gewicht van de lege tank + halve vulling.
Als ik me niet vergis is het meestal zo'n 60 kg.
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Setje wielen is nu ook klaar voor de 1800! Vandaag de banden gemonteerd en gebalanceerd. Plaklood aan de binnenkant, zodat je er weinig van ziet. Best een klus. 1 band zit waarschijnlijk wat onbalans in, want ik bleef draaien met de band om de velg om het lood te minimaliseren.
Nu maar eens naar de showroom van
Auto.nl om ze te wisselen met de standaard wielen. Dan kan ik die ook eens op gaan knappen. Niet dat ik ze monteer, maar dan is het in ieder geval strak opgeslagen!
Nu weer naar de garage om verder te sleutelen aan de Combi. Vind het meer niets, dat sleutelen met -3 in de garage.
Groeten, Boele