Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Holy f#$%# PP, dat heb je goed geregeld. Als ik ook maar enig idee had gehad dat het voor dat soort bedragen rond kon, dan had ik een beetje meegeboden.............vette mazzel!
Mocht je de auto gaan strippen/slopen oid dan wil ik bij deze vast graag een optie op je interieur.......
Het verhaal van de velgen klopt. Die horen zo. Ik was in de veronderstelling dat elec ramen standaard waren, kennelijk niet of pas later......feit blijft dat de raamslingers niet 'kleuren', maar who cares voor zo'n prijs......
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 227
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
jos schreef:Als Nederlander met een buitenlands kenteken in Nederland rijden is niet toegestaan ivm met de BPM die we hier hebben. De douane laat het bij een eerste overtreding echter meestal bij een waarschuwing.
Daar zijn uitzonderingen op. Ik heb dat in ieder geval ergens op een VOLVO-forum gelezen. En staat volgens mij ook gewoon op de RDW-site.
Ik heb trouwens in een huurauto met frans kenteken in Nederland gereden. Dat mag zowiezo.
Maar PP, dat het is wel leuke boel zeg, zo weinig geld voor en 264. Suc6 met het project.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Om weer even terug te komen op het eigenlijke topic:
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp...mvyfrhictq
Een ECHTE opknapper. Vooral de foto van de motorruimte is briljant!
:lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:Om weer even terug te komen op het eigenlijke topic:
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp...mvyfrhictq
Een ECHTE opknapper. Vooral de foto van de motorruimte is briljant!
:lol: :lol:
Briljant :roll:
Voor dat geld wil ik wel een comlete auto...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.386
Topics: 54
Lid sinds: Mar 2005
zet een paar ratten in die wielen onder de kap en wie weet begint ie wel te rijden 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Ben bang dat deze meneer nog wel even met zijn 262 blijft zitten.
Trouwens, Robbert: die kerel heeft zich volgens mij ook aardig op die 264TE verkeken. Ding staat nog steeds te koop.... :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:Ben bang dat deze meneer nog wel even met zijn 262 blijft zitten.
Trouwens, Robbert: die kerel heeft zich volgens mij ook aardig op die 264TE verkeken. Ding staat nog steeds te koop.... :lol: :lol:
Ik sprak zondag iemand die er een paar in Duitsland te koop wist te staan! Hij had er zelf ook 1 met Honecker pop!! Prijzen lagen tussen de 2000 en de 7000 euri
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Ooit komt er nog wel eens zo'n ding. Voorlopig laat ik t maar even.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 1.090
Topics: 14
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:Vooral de foto van de motorruimte is briljant!
:lol: :lol:
:lol: Met de nadruk op 'ruimte'!
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Kun je gelijk een compleet gereviseerd blok kopen! Wel zo overzichtelijk! :?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km