18 December 2010, 00:14
ik heb het helaas zien gebeuren ter hoogte van de "kroonsteen" die bij een 140 linksvoor tegen het binnenscherm zit, door roest werd de overgangsweerstand dusdanig groot dat eea begon te gloeien, en zo ook de kabelboom... zodra de isolatie weg is krijg je vanzelf megasluiting!
aangezien een accu enorme stromen kan leveren blijft ie net zo lang voeden tot ie leeg is, bijkomende "mazzel" is dat ie dat dan ook snel is, en hopenlijk de boel net niet zo heet geworden is dat eea vlam vat...
schiet me te binnen dat ik een dergelijke sluiting ook in m'n 205 heb gehad vanwege de kofferbakverlichting welke uit z'n kastje hing met de + pool op de carosserie, en daar kwam ik enkele uren later pas achter toen ik um wilde starten maar leeg was en behoorlijk naar verbrand plastic rook.. (de rook binnen was ook ongeveer een weggevertje..
)
auto-elektra is niet iets om zomaar voor lief te nemen..
aangezien een accu enorme stromen kan leveren blijft ie net zo lang voeden tot ie leeg is, bijkomende "mazzel" is dat ie dat dan ook snel is, en hopenlijk de boel net niet zo heet geworden is dat eea vlam vat...
schiet me te binnen dat ik een dergelijke sluiting ook in m'n 205 heb gehad vanwege de kofferbakverlichting welke uit z'n kastje hing met de + pool op de carosserie, en daar kwam ik enkele uren later pas achter toen ik um wilde starten maar leeg was en behoorlijk naar verbrand plastic rook.. (de rook binnen was ook ongeveer een weggevertje..
)auto-elektra is niet iets om zomaar voor lief te nemen..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)