21 January 2011, 16:34
[i][i][i]Door gebruik te maken van de door Tinustechniek gefabriceerde LPG-mengstukken, is geen tradi tionele LPG-venturi meer nodig. Hierdoor is er minder luchtflowrestrictie, wat de prestaties zowel op gas als benzine ten goede komt. Daarbij geeft dit mengstuk nagenoeg geen verstoring van de carburateurafstellingen op benzine. Beschikbaar voor SU (HS6 en HIF6) en Stromberg carburateurs.[/i][/i][/i]
Het stukje zegt dat er juist minder restrictie is, nu heb ik een standaard mengstuk. Een ronde met al die gaatjes. Het lijkt me wel dat die van Tinus de LPG "mooier" inbrengt alleen dat stukje van minder restrictie kan ik niet bevatten. Ze zijn niet echt prijzig dus misschien maar bestellen en proberen.
Het stukje zegt dat er juist minder restrictie is, nu heb ik een standaard mengstuk. Een ronde met al die gaatjes. Het lijkt me wel dat die van Tinus de LPG "mooier" inbrengt alleen dat stukje van minder restrictie kan ik niet bevatten. Ze zijn niet echt prijzig dus misschien maar bestellen en proberen.