17 September 2011, 20:52
@postma
vermogenswinst kun je beter een andere nokkenas op je carburateuropzet zetten. injectie is niet per sà meer vermogen. als je carburateuropzet het altijd lekker gedaan heeft zou ik het er lekker bij houden. scheelt je een boel werk.
een carburateur en lpg installatie goed en zuinig afstellen en meer vermogen uit dat blok persen (ongeveer 120-125 op papier moet lukken) is aanzienlijk minder werk dan ombouwen naar injectie. en dan te bedenken dat je de injectie 1 minuut per dag gebruikt!
@bart
ik heb inmiddels honderden 2 serie's gezien en slechts een paar handen vol met m47 plus telleraansluiting. heb jij even mazzel dan!
vermogenswinst kun je beter een andere nokkenas op je carburateuropzet zetten. injectie is niet per sà meer vermogen. als je carburateuropzet het altijd lekker gedaan heeft zou ik het er lekker bij houden. scheelt je een boel werk.
een carburateur en lpg installatie goed en zuinig afstellen en meer vermogen uit dat blok persen (ongeveer 120-125 op papier moet lukken) is aanzienlijk minder werk dan ombouwen naar injectie. en dan te bedenken dat je de injectie 1 minuut per dag gebruikt!
@bart
ik heb inmiddels honderden 2 serie's gezien en slechts een paar handen vol met m47 plus telleraansluiting. heb jij even mazzel dan!

