8 January 2014, 13:52
Als het goed is heb je bij je originele systeem de ring gevonden die om het deurslot zit, immers heb je daarbij geen AB en bedien je eea met de sleutel. Dat contact heb je niet nodig zodra je AB gebruikt. De functie van dat slot wordt overgenomen door de linker deurmotor, daarom zitten daar meer draden aan.. anders snapt de centrale unit het niet. Mocht je AB leeg of stuk zijn, en je gebruikt je sleutel, dan gaan toch alle deuren open of dicht. Ik kan het helaas niet meer controleren want de auto bestaat niet meer en het materiaal zit weer in een doos.. maar hoe dan ook, of je het nu met de sleutel of stang bedient, het hoort te reageren. Echter kan er wat speling optreden waardoor het contact net niet gehaald wordt.. beetje aandringen helpt wel eens kan ik me herinneren, een enkele keer reageerde de boel ook niet op de AB, dan loste de sleutel het weer op..
..blijft aftermarket hè..
..blijft aftermarket hè..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)