16 May 2014, 19:05
Marc1970 schreef:Die laatste Blaupunkt is echt een schatje en zelfs exact gemaakt in 1976 (productcode begint 7636). Precies wat je in 1976 in je net gekochte 244 GL zou installeren. Alle respect overigens voor je zoektocht. Wie de moeilijkste vragen stelt leert het meest.
Datering van autoradio's, ik wist niet dat het bestond: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtop...unkt+codes
Dat is hij zeker, en geloof me, ik weet best wel dat ik een zeurpiet ben. Het probleem is alleen dat ik nu al weet dat wanneer ik die Blaupunkt koop, ik me ga ergeren en toch door blijf zoeken naar een Volvo-Radio, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die oudste 240-radio’s gewoon heel erg mooi, die wil ik graag.
Ik vind de zoektocht overigens alleen al heel erg leuk, niet alleen omdat ik een hoop leer over nutteloze dingen (wat heerlijk is), maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om zeldzame dingen te zoeken.
Ik houd me overigens nog steeds aanbevolen voor mensen die een dergelijke radio (folder beginpost) weten te localiseren.
M.v.g.