22 January 2018, 14:12
Heel leuk programma , kijk er vaak naar .
Het scheelt ongeveer 10% vermogen bij de gemiddelde 4 cilinder .
Zal dus ook zoiets aan extra brandstof kosten ?
Ik heb ook een electrische fan in de 145 , ook omdat er geen ruimte meer is tussen de b230 en de radiator .
Maar ik heb de thermo schakelaar in de onderste radiatorslang.
Bij stilstaan geen rijwind door de radiator , koelvloeistof koelt niet af en dan slaat de fan aan.
Bij jou duurt dat langer omdat eerst het hele motorblok warmer moet worden.
Enfin dat is mijn idee
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Het scheelt ongeveer 10% vermogen bij de gemiddelde 4 cilinder .
Zal dus ook zoiets aan extra brandstof kosten ?
Ik heb ook een electrische fan in de 145 , ook omdat er geen ruimte meer is tussen de b230 en de radiator .
Maar ik heb de thermo schakelaar in de onderste radiatorslang.
Bij stilstaan geen rijwind door de radiator , koelvloeistof koelt niet af en dan slaat de fan aan.
Bij jou duurt dat langer omdat eerst het hele motorblok warmer moet worden.
Enfin dat is mijn idee

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970