3 January 2021, 09:27
(2 January 2021, 21:22)Mattijs36 schreef: @skidje: Kijk! dit is fijn om te horen! en ook nog eens bij Orsouw met, zoals het klinkt, precies dezelfde manier als dat het bij ons in gemonteerd! heeft u er nog foto's van?
Wat is de reden eigenlijk dat u over bent gegaan naar een B230E? heeft u het systeem overgezet of bent u overgegaan op een ander systeem?
Zoals ik het nu hoor van Skidje, neig ik eerst om het systeem exact hetzelfde weer na te bootsen met de twee slangen in de balg geprikt, hoewel er wel duidelijk sporen zijn van backfire.
Ik hoor graag van u skidje en andere ervaringen!
Bedankt alvast voor de reacties
Heel simpel... mijn vrouw reed de drijfstanglagers uit de B21E dus ideaal moment om en van de motor en de automaat meer comfort te krijgen.
Stuur gerust een pb met mobiel nr dan kan ik je foto sturen om hier te plaatsen. Maar wss is jou opstelling hetzelfde.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..