27 May 2023, 21:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 May 2023, 22:07 door BartJu.
Edit Reason: link naar onderdeel bijgevoegd.
)
Mijne is ook stuk, maar staat o ongeveer max, dus geen probleem.
Je schijnt ze ook te kunnen by-passen, staat het dashboard licht altijd op voluit. Misschien is mijna ook wel al 16 jaar doorgelusd zonder dat ik het weet....
Hiervoor hoef je boel niet losser te maken dan je op foto al hebt.
Verder zijn die dmmers nog te koop, ze worden rheostat genoemd, prijs 25 ex tot dik 70+ euro. O.a. deze hier.
Iets meer info verder:
In VCA staat het hier als 'E' op pagina 16-17, dus pagina 34 van pdf.
Er is nog een waar het in staat, maar dat is de nieuwere versie, op ander plek.
Voor losmaken knop gok ik op eraf trekken. Dat staat ook zo beschreven voor de knop lichtschakelaar (en werkt ook bij de meeste radio's.).
Zal wel goed vastzitten na 17 jaar, en plastic is ook zo oud intussen. Dus ik snap je aarzeling...
Je schijnt ze ook te kunnen by-passen, staat het dashboard licht altijd op voluit. Misschien is mijna ook wel al 16 jaar doorgelusd zonder dat ik het weet....
Hiervoor hoef je boel niet losser te maken dan je op foto al hebt.
Verder zijn die dmmers nog te koop, ze worden rheostat genoemd, prijs 25 ex tot dik 70+ euro. O.a. deze hier.
Iets meer info verder:
In VCA staat het hier als 'E' op pagina 16-17, dus pagina 34 van pdf.
Er is nog een waar het in staat, maar dat is de nieuwere versie, op ander plek.
Voor losmaken knop gok ik op eraf trekken. Dat staat ook zo beschreven voor de knop lichtschakelaar (en werkt ook bij de meeste radio's.).
Zal wel goed vastzitten na 17 jaar, en plastic is ook zo oud intussen. Dus ik snap je aarzeling...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005