10 August 2007, 12:49
Citaat:He Marc, dat koelprobleem heb ik ook (gehad). D.w.z. nu loopt ie rustig tot de helft en dan langzaam terug, lijkt er dus op dat de thermostaat niet meer sluit bij temperatuurwisselingen. Er zit al een nieuwe thermostaat in sinds een jaar en in het begin deed ie het perfekt. Netjes op temperatuur komen en daar blijven staan als een huis. Maar sinds een drie vier maanden begon het gelazer weer. Eerst liep de temperatuur stevig op tot tegen het rood in no-time en nu dus eigenlijk het omgekeerde.
Ik dacht aanvankelijk ook aan een verstopte radiator, maar kan dat met mijn huidige ervaringen niet plaatsen. Heb jij enig idee?
Trouwens leuke 242, ik zie hem al voor me in een ET raceversion en daar is niks mis mee, zal een strakke snelle bak worden!
groet
Ruud
Zoiets had de mijne ook. Op de snelweg zat hij binnen een paar kilometer tegen het rode aan. Waterpomp lekte iets en radiateur was niet echt goed meer. Dit vervolgens vervangen en ook meteen een andere thermostaat erin gezet (kosten niks). De slangen van de radiateur zat wel heel erg veel zooi in. Probleem opgelost.