6 September 2007, 23:00
Jelmar schreef:grappig.
Wat ben jij nou weer droog, dr. Turbo!
Nee maar ff zonder gekheid. Ben echt blij ermee. Ziet er degelijk uit. Bedankt ook voor jullie medeleven en inderdaad nu hopen dat het allemaal wat minder gaat tegenzitten! 8)fotootjes zijn niet heel geweldig met een mobiel maar toch, je ziet wel dat het er goed uit moet zien denk ik. 8) 8)
Morgen/zaterdag even proberen de downpipe los te krijgen. ÃÃn van de boutjes heeft een innige relatie met het moertje onder de wagen. Dus die moet ik nog lospeuteren. Ik heb geregeld dat ik het lasapparaat op mn werk mag (mis)bruiken!! Dus dat is handig als we straks de wideband gaan inbrengen! 8)
Ook mooi om te vermelden en het getuigt echt van service; Ik kreeg van de rivisieboer nogwel gewoon tapjes mee om de kopboutgaten na te lopen! Dus die moet ik er ff doorheenhalen dan kan ik ze weer teruggeven.
Dus Verkaik BV in Delft: BEDANKT!!
;D Een aanrader voor iedereen hier in de regio! Gaskabel heb ik nog niet. Weet jij welke ik nu moet hebben? Van een B230FK lijkt me of niet? Intercoolerpiping gaan we later doen als we eea al geplaatst hebben. Jelmar heeft mooie ideetjes daaromtrent. En misschien kan ik zelf nog wel wat rechte stukken alu buis regelen. Wicht reminds me: dat heeft Bosma ook al gedaan dus ik vraag hem wel ff welke diameter buizen en lengtes het zijn. Of als ie dit leest...kom maar op met die info! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"