25 June 2009, 12:15
aernout schreef:als club moet je je inschrijven bij de KVK, statuten deponeren etc etc.
het DB (dagelijks bestuur) is hoofdelijk aansprakelijk, en het blijft allemaal liefdewerk oud papier.
mijn mening: laat AJ mooi doen wat ie doet, en laat het aan hem over.
niet gaan lopen veranderen aan iets wat prima in orde is!
laat het zoals het is! en als je ambities hebt, is er niemand die je tegenhoud zelf iets te doen (dit is saint77 zijn ding!!!).
mensen hebben zich hier bij en forum ingeschreven, niet bij een club! zijn denk ik genoeg volvo clubs, als je daar interesse in hebt!
Ik heb al eerder op forums gezeten, die ineens een club werden (en het goed fout zien gaan).
stelletje enthousiaste nitwits werden ineens het bestuur, oma ging er met de clubkas vandoor, en het eindigde in oorlog (ook op het forum). Ook mag iedereen elk jaar een paar tientjes op tafel leggen om clubdagen te sponsoren.
Ik wil geen clubdagen, ik wil geen clubblad, ik wil niet verplicht zijn om X per jaar te betalen.
Dat is nou juist het mooie aan een forum!
Doneer een paar knaken als het nodig is, en klaar!
dit alles niet om wie dan ook tegen de schenen te schoppen, maar om duidelijk mijn mening te ventileren.
groetsels,
A.J. a.k.a. Aernout
Bedankt allen voor de complimenten!! En Aernout; jij vat het even goed samen!!! ;D
Ik zal proberen asap een nieuwe update te geven van donateurs (mooi woord zeg!) Maar ik kan jullie vertellen dat we goed op weg zijn maar er nog niet zijn!
Dus voor diegene die nu bij het lezen hiervan denken ik zal binnenkort eens kijken. NEE, direct geld overmaken anders vergeet je het weer, je weet hoe je bent!

14.83.42.051 tav A.J. van Berkum ovv van je nickname en de vermelding 'donatie volvolvo.nl' is bijvoorbeeld voldoende. Of gebruik Paypal.nl Ook met ââ¬5,- zijn we blij maar meer is altijd welkom. Al naar gelang je draagkracht natuurlijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"